Евро 2020 се сдоби с популярен спонсор

Социалната мрежа за видеосподеляне ТikTok стана глобален спонсор на Eвропейското първенство по футбол, което трябва да се проведе това лято в 12 държави. Популярната китайска апликация е първата дигитална платформа за забавление, която става спонсор на голям турнир под егидата на УЕФА. Със сделката ТikTok получава и права за разпространение на кадри от турнира."Очакваме с нетърпение да работим в тясно сътрудничество с ТikTok, за да предоставим на феновете в световен мащаб уникално и иновативно изживяване, което ще им даде възможност да се свържат и да споделят страстта си", каза маркетинг директорът на УЕФА Ги-Лоран Епщайн.

Европейското първенство по футбол, което бе отложено с година заради пандемията от коронавирус, ще започне на 11 юни и ще продължи до 11 юли.

Още от Футбол свят

Виж всички