"Пред банята" по TV7 превзе телевизионната аудитория

Споменът от "Парк де Пренс" просълзи футболната легенда Любослав Пенев

Още в третото си издание спортното коментарно студио по TV7 „Пред банята” превзе телевизионната аудитория. Зрителите предпочетоха да гледат интервюто с новия национален селекционер Любослав Пенев пред комедията „Футболен татко” по Нова телевизия и публицистичното социално ток шоу по БНТ1 „Малки истории”, нареждайки TV7 на второ място по гледаемост във всички възрастови групи. „Пред банята” е най-предпочитано от активната аудитория, постигайки пазарен дял от

17,05%

във възрастовата група

18-34

. Пазарният дял на спортно-коментарната рубрика във „Факторът Кошлуков” е

11,02%

в таргет

18-49

и

8,95%

във възрастова група

4+

. Новата спортна рубрика е част от предаването „Факторът Кошлуков”, което се излъчва на живо всяка събота от 9:00 по TV7. Лично премиерът Борисов кръсти рубриката „Пред банята” като символ на мястото, където някога запалянковците са се събирали да нищят спортни теми. Тази събота в предаването Любо Пенев даде своята формула за успех на националния тим и я определи като „търпение, работа и никакво губене на време”. Легендарната деветка се закани да глобява солено футболистите, чиито мобилни телефони звънят по време на тренировки, и добави, че националният отбор има нужда от добра организация и ясно програмиране на това, което трябва да се случи в близките години. Водещият Емил Кошлуков и гост-водещите Ники Александров и Иво Райков пък припомниха на зрителите великата победа над Франция през 93-а, с която славното поколение започна своя поход към „незабравимото американско лято”. Любо Пенев се разчувства, гледайки кадрите от последните минути на „Парк де Пренс”, и обеща, че ще направи всичко, което е по силите му, за да върне позабравената слава на футболния ни национален тим.

Още от Медии

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти