Va-va-voom! (Видео)
Появи се нова реклама на Renault Clio, която трудно ще тръгне по телевизията, но интернет търпи жени с червени сутиени около кола.
Рекламната кампания на френската марка окуражава пробните шофирания на новото Clio, което има много специално копче, наречено "va-va-voom". Натискаш го и машината на времето те пренася в Париж, някъде из миналия век, във времето на кабаретата, жартиерите, Nicole et Papa, et je ne sais quois... Явно Midnight in Paris на Уди Алън действа.
Рекламата има и друга версия, в която шофьорът е жена, а балетът е от мъже, но честно казано, първата е по-интересна.
"Новото Clio е стилен и атрактивен модел, който привлича широка публика. Надяваме се с тези реклами да направим точно това - да разширим обсега на по-традиционните представяния", обясняват от Renault.