Nissan и Шампионска лига лансират "Гол на седмицата" през септември
Докато жребият за груповата фаза на UEFA Champions League предстои малко по-късно днес в Монако, Nissan обявява първата фаза на ексклузивната партньорска активност "Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan". Играта ще даде възможност на феновете на футбола и Nissan да гласуват за най-вълнуващия гол в най-престижния европейски клубен футболен турнир.
"Гол на седмицата" формира част от 4-годишното партньорство на Nissan с UEFA Champions League и ще стартира по време на първия мач от груповата фаза на 16/17 септември. Състезанието ще се провежда на уебсайта на UEFA.com, както и в секцията UEFA Champions League на официалния уебсайт на Nissan България - www.nisssan.bg, която ще стартира официално на 18 септември.
"Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan" ще представя до пет от най-добрите голове от всяка игрова седмица, като те ще са избрани от панел от съдии на UEFA. Феновете ще могат да гласуват до полунощ (CET) всеки четвъртък на всяка седмица, в която са играни мачове от UEFA Champions League. Всички гласували ще участват в седмична томбола за различни награди - от сувенири на UEFA Champions League до билети за мачове.
Nissan е официален световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League със сделка, която ще обхване периода от 2014/2015 до 2017/2018. Тази дейност допълнително подсилва партньорството на Nissan с най-престижния клубен футболен турнир, следвайки съобщението, че трикратният носител на титлата в UEFA Champions League, Андрес Иниеста и капитанът на Париж Сен-Жермен и Бразилия, Тиаго Силва ще бъдат посланици на Nissan. Като двама нови инженери на вълнението в Nissan, футболистите ще помогнат на компанията да представи нови иновации към преживяването на футболните фенове и ще играят ключова роля в новата глобална рекламна кампания на Nissan.