Българската суперкола е реалност
SIN R1 (серийна версия)
(Очакваната цена на SIM R1 е около 170 хил. лв. с всички такси.) Двигател - Chevrolet LS3 6.2-литров V8 Мощност - 450 к.с. при 8 250 об/мин Максимален въртящ момент - 430 Нм при 6 500 об/мин Евростандарт - EURO 5 Максимална скорост - 300 км/час Ускорение 0-100 км/час - 3.5 сек. Ускорение 0-200 км/час - 9.7 сек. Среден разход на гориво - 15 л/100 км. Междуосие - 2 760 мм Дължина - 4 830 мм Широчина - 2 000 мм Височина - 1 285 мм Предна следа - 1 985 мм Задна следа - 2 000 мм Тегло - 1 150 кг
SIN R1 (състезателна версия)
Двигател - LS7 7.0-литров V8 Мощност - 610 к.с. при 8 250 об/мин Максимален въртящ момент - 550 Нм при 6 500 об/мин Евростандарт - EURO 6 Максимална скорост - над 300 км/час Ускорение 0-100 км/час - 3.1 сек. Ускорение 0-200 км/час - 8.7 сек. Междуосие - 2 760 мм Дължина - 4 830 мм Широчина - 2 000 мм Височина - 1 285 мм Предна следа - 1 985 мм Задна следа - 2 000 мм Тегло - 1 150 кг
Как първата българска суперкола стигна от пистата до пътя:
SIN Cars и Даскалов създават и показват първия прототип на моторспорт изложението на Autosport и на световноизвестния фестивал на скоростта "Гудууд" през 2012. Следва производство на още няколко бройки в състезателен и уличен вариант, които използват в продължение на една година, за да установят слабите места и да подобрят конструкцията като цяло. До 2013 променят дизайна на автомобила изцяло. Успяват да го подготвят за участие на писта "Силвърстон” през август 2013. Още в началото на състезателната история на SIM R1 автомобилът показва голям потенциал. В дебютното състезание на "Силвърстон" се класират на девето място при голяма конкуренция от утвърдени производители. До края на годината участват във всички състезания от GT CUP шампионата. С много труд успяват да произведат първия прототип, след като и тази година участват на фестивала на скоростта в "Гудууд" (Goodwood Festival of Speed). След фестивала и участието им там автомобилът е тестван няколко хиляди км в достатъчно тежки пътни условия. В последното състезание постигнат време с 4 сек. по-бавно от заводския МcLaren, който е и шампион в класа. В GT CUP UK вземат участие повечето големи фирми производители на спортни коли като Porsche, Ferrari, BMW, Lotus и др. Краткосрочните планове на г-н Даскалов и неговия екип са организиране на отбор от минимум 2 екипа за участие в Шампионата за 2015 г. От участието на отбора през 2015 година основно очакват да натрупат опит, да запишат България в историята на GT4 като достоен и перспективен участник – млади пилоти, нов автомобил.