Goodyear става платинен спонсор на Байерн Мюнхен

Световният производител на премиум високоскоростни гуми Goodyear и най-успешният футболен клуб в Бундеслигата ФК Байерн Мюнхен сключиха споразумение за платинено спонсорство от началото на следващата година. Дългосрочното споразумение включва реклама в рамките на всички домакински мачове на Бундеслигата и редица други рекламни права.

Юрген Титз, управляващ директор на Goodyear за Германия, Австрия и Швейцария коментира: „Байерн Мюнхен е идеалният партньор за допълнително повишаване на популярността на нашия премиум бранд и дори повече - това партньорство ще изиграе ключова роля в стратегията на Goodyear за интегриран маркетинг и комуникациите, свързани с продажбите, съобразени с нашите клиенти и потребители."

Футболните звезди Филип Лам, Франк Рибери, Томас Мюлер и Мануел Нойер ще имат възможността сами да се уверят в качествата на продуктите на Goodyear по два начина. Частните автомобили на някои от играчите и автобусът на отбора вече са оборудвани с гумите на Goodyear.

 

Goodyear влезе в партньорство с мисъл за глобалния пазар. Както Дарен Уелс, президент на Goodyear Tire & Rubber за Европа, Близкия Изток и Африка  каза: "И Байерн Мюнхен и Goodyear имат силна международна насоченост. Мачовете се излъчват по целия свят и отборът има повече от 400 милиона фена на всички континенти. И двете страни имат много положителна репутация, които надхвърля границите. "И двете марки имат дълго и успешно наследство, страст за победа, както и ангажимент към иновациите", добавя Уелс.

Карл-Хайнц Румениге, директор на футболния клуб коментира: „Ние сме много доволни да обединим усилия с водещия международен производител Goodyear. Goodyear е премиум производител на гуми и сме се ангажирали с най-високото качество и ние сме много доволни, че те се присъединяват към семейството ня Байерн Мюнхен."

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти