Германски тунинг сервиз превърна серийното BMW X6M в същински звяр със 750 конски сили

Германският тунинг сервиз G-Power разкриха най-новият си пакет с подобрения наречен "Тайфун", а моделът, който е използван е - BMW X6M. Новото SUV на германския производител има достатъчно мощ и агресивен вид, но поне според G-Power нещата могат да бъдат и по-добри, като подобренията по външния вид и в двигателния отсек, няма как да ви оставят незабелязани.Втората генерация BMW X6M, която също е позната като F86 се предлага с мощност от 575 кс. Е може и да смятате, че това е напълно достатъчно, но поне според специалистите от Аресинг вие грешите, за което те са осигурили по-мощен двигател със 750 кс мощност. Максималният въртящ момент се е покачил до страховитите 980 Нм. Тези стойности са накарали G-Power да обуе моделът с големи 23 инчови джанти, както и със специално произведени гуми. Самият тунинг сервиз обяснява, че са повишили нивото на продуктивност на огромния V8 двигател с две турбини, като са използвали компоненти и части от CNC, като това включва и напълно нов комплект оси и перки за двете турбини на автомобила. Според германците новостите по турбо системата позволяват по-голям дебит, както и много по-прецизен отговор от турбините при подаване или отнемане на газта.Освен механичните подобрения, от G-Power са вкарали в модела своя собствен софтуер - G-Power Bi-Tronik 2 V3, който позволява на колата да достига до максимални режими на работа, както и предотвратява всякакви ограничения, които са валидни за серийния модел. Ограничителят на скоростта също е премахнат и това позволява на новото X6M да достига максимална скорост от 300 км/ч, а резултатът на 400 метра е в стойности от - 11.5 секунди.Отвън моделът също е подобрен значително и това е лесно забележимо. Този нов "Тайфун" пакет с подобрения позволява на G-Power да подобри значително аеродинамиката, както и агресивния вид на модела. А за SUV, това BMW изглежда наистина много агресивно и красиво. Външните подобрения са свързани с напълно нови предни и задни брони, нови прагове, капак от карбон, както и още няколко компонента създадени от по-лек и по-скъп материал.Изпускателната система също е обновена, като от G-Power са поставили две двойки ауспуси, като всеки от тях е с диаметър от 102 милиметра. Тръбите свързващи ауспусите към двигателя са от титаний, което прави производителността значително по-голяма и по-добра.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти