Макларън си търсят главен спонсор за 2018 година
Новият изпълнителен директор на Макларън, Зак Браун, дойде само преди няколко дни и вече представи една от основните си цели - нов главен спонсор за 2018 година. Директорът обясни, че вече е твърде късно да се прави сделка за следващия сезон, но за по-следващия е напълно постижимо и дори задължително.
Макларън нямат генерален спонсор от 2013 година насам, когато до името на тима стоеше Vodafone. Браун, който официално ще заеме поста си в Макларън през декември, заяви, че промените са от ключове значение за бъдещето на тима.
"Очевидно е, че от търговска гледна точка имаме нужда от основен партньор. Това ще е и моята работа. Ще започна да гледам за 2018 година, защото 2017 вече е тук и все още нямам скрити козове в ръкава", заяви Браун и поясни, че намирането на повече спонсори е една от трите задачи в новата му работа.
"Имаме три основни точки и за да може екосистемата да работи добре, трябва да и трите да са успешни. Първата са феновете - мисля, че ние, Макларън и Ф1 като цяло, можем подобрим работата си с потребителите. Колкото повече фенове, толкова повече спонсори ще намираме. Искаме клиентите ни да купуват продуктите и услугите на нашите спонсори. След това - колкото повече спонсори имаме, толкова повече пари ще можем да вложим в отбора, за да е по-бърз. А колкото по-бързи сме, толкова повече фенове ще имаме, защото те обичат отбори в челото. Така и трите ни цели са от критично значение - да постигнем само една, няма да ни е от полза".
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg