Юрген Клоп в новата рекламна кампания на Opel за Mokka X

Солиден отвън, елегантен отвътре, разполагащ с множество технологии типични за премиум класа – новият Opel MOKKA X предлага различни привлекателни решения както показва и предстоящата скоро европейска рекламна кампания, представяща го като SUV с приключенски дух в своето ДНК. Продажбите на новото поколение на бестселъра започват „С иновации от премиум класа”. В допълнение към футболния треньор и посланик на марката Opel, Юрген Клоп, в духовитите и остроумни телевизионни и онлайн кампании се включват звезди като Бетина Цимерман, Каи Висингер и Кен Дюкен. 

“Новата MOKKA X е истински символ на успеха с нещо x-tra” отбелязва шефът на маркетинга на Opel, Тина Мюлер. „В новата кампания ние показваме как MOKKA X съчетава премиум технологични решения с абсолютно удоволствие от шофирането – последното като резултат и от интелигентното задвижване на четирите колела, отличната комуникационна свързаност, благодарение на Apple CarPlay и Opel OnStar, както и иновативните LED предни светлини.”

В три телевизионни и онлайн реклами MOKKA X показва иновации и качества, които обикновено не се асоциират с компактен SUV. При снимането на филма, Юрген Клоп дава урок на операторите: Прекалено тъмно? Шегувате ли се? MOKKA X разполага с AFL LED предни светлини, които превръщат нощта в ден. Бетина Цимерман и Каи Висингер призовават ангелите-хранители – с помощта на бутона на Opel OnStar “Спешно повикванеl” и те идват, за да помогнат на двойка, чийто автомобил е излязал от пътя. С примигване на окото, Кен Дюкен показва как Wi-Fi системата на Opel OnStar може да бъде секси и привлекателна. 

В онлайн медиите технологичните решения и тези в областта на комфорта в рекламите на MOKKA X са съпроводени с изрази специално „настроени на вълните“ на потребителите на социалните медии. В допълнение – както в онлайн, така и в списанията и вестниците – посланията на MOKKA X се изобразяват с банери и реклами включващи голямо черно “X”.

За да запознае публиката с иновациите, които нормално могат да бъдат открити в премиум класа, Opel използва „360-градусова“ маркетингова кампания. Специалният мулти фасетен подход достига съответните целеви групи. Кампанията за новата MOKKA X е създадена под ръководството на агенция “Scholz & Friends” от Хамбург. 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти