-
Sportal.bg
-
Спорт и бизнес
-
(АРХИВ) Различната марка
HELL (www.hellenergy.com) е марка, която е различна! Отличителен дизайн. Запомнящо се лого. Достъпна цена. Премиум качество. HELL Energy Drink е основана през 2006г. в Унгария. Само 3 години след основаването си става пазарен лидер в Унгария. Днес HELL Energy Drink притежава най-модерния и високотехнологичен завод за енергийни напитки в Европа, построен през 2011г. на зелено с инвестиция от над 16 млн. евро. Тайната на HELL Energy Drink е: • Безкомпромисно премиум качество и вкус от най-модерния завод за енергийни напитки в Европа • Достъпна цена за всеки • Отличаващ се дизайн и лого • Иновативна компания, създател на иновативните вкусове в сектора – червено грозде, ябълка, зеро, зеро ягода, розово гуава, малина. • Пастьоризиран продукт без консерванти • Послевкус без забележки, защото съдържа естествена захар • Експортно ориентирана марка – присъства в над 40 страни в света • Пртиежава най-модерния завод за енергийни напитки в Европа – официално номиниран в топ 3 най-добри заводи във всички индустрии в Европа • Superbrand през 2012г. и 2013г. • Продукт на годината през 2012г. Няма съмнение: HELL Energy Drink e ОТЛИЧНОТО СЕЧЕНИЕ между цена, качество, дизайн! Наред с това притежава АДСКИ ПРЕВЪЗХОДЕН ВКУС! HELL Energy Drink има новопостроен ултрамодерен и напълно автоматизиран завод през 2011г. в Унгария с инвестиция над 16 млн. евро. HELL e обявен за “Супербранд” през 2012г. в Унгария и “Продукт на Годината” през същата година. Номиниран в топ 3 най- добри, високотехнологични и модерни завода в Европа наред с производители като Heineken, L`Oreal, Toyota, Unilever и има производствен капацитет от 2млн. кена на денонощие. Притежава най-високия възможен сертификат за качество в света Food Safety System Certification 22000. Спечелна награда “Най-добра енергийна напитка” през 2008г. на изложението World Food Moscow. Пазарен лидер в Унгария, Румъния, Кипър, Словакия, Казахстан. Само за 3 години от създаването си става безапелационен пазарен лидер в Унгария. Глобалното позициониране на марката е “Премиум качество и дизайн на изключително достъпна цена за всеки”. Печели нови и нови консуматори с иновациите си, като лансира различни вкусове, с които се отличава от всички останали марки енергийни напитки. В Унгария вкусовете червено грозде и ябълка сами по себе си побеждават световноизвестни марки като цяло. HELL e основен спонсор на европейските дрифт серии “King of Europe”. 2 години HELL е спонсорирала отбора AT&T Williams във F1. Днес марката е една от най-бързоразвиващите се в Европа в сектора на бързооборотните стоки и постоянно завладява нови и нови експортни пазари и нови консуматори със своята визия, вкус и цена. През 2016 г. добавя в производството си марката XIXO студен чай в кен – без консерванти, пастьоризиран, без оцветители, с естествен екстракт от чай.