Kia Niro, Soul и Cadenza с отличия в проучването на J.D. Power Apeal

Kia спечели 3 награди в проучването на J.D. Power Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) с моделите Niro, Soul и Cadenza, които са отличени в съответните сегменти. Kia е единственият нелуксозен бранд, който печели призове в сегмента на малките SUV автомобили (Niro), компактни и мултифункционални модели (Soul) и класа на лимузините (Cadenza). Само преди месец Kia за втори път зае челната позиция в американската авто индустрия според проучване за качество на J.D. Power (IQS).„Потребителите винаги искат да управляват автомобили, с които се гордеят, а трите отличия, които получи Kia от J.D. Power Appeal са доказателство за стратегията на марката, чийто фокус е клиентът,” заяви Orth Hedrick, вицепрезидент, продуктово планиране, Kia Motors Америка. „Изборът на днешните автомобилни потребители е по-голям от всякога. Те търсят оптимална комбинация от дизайн, технология, сигурност, надеждност, удобство и комфорт. Niro, Soul и Cadenza отговарят на високите изисквания на потребителите, които все повече са привлечени от висококачествените модели на марката.”Резултатът на хибридния кросоувър Niro е с 51 точки над средното за сегмента. Kia Cadenza също постига огромно предимство пред конкурентите си, с 27 точки над средното за сегмента. Kia Soul – многогодишният фаворит на американските потребители за 5-ти път е отличен от своите фенове (2012, 2013, 2014, 2016 и 2017г.). Соул е моделът с най-много APEAL награди в модерната гама на Kia и единственото превозно средство в класа на компактните, мултифункционални автомобили с резултат над средния за сегмента. Проучването APEAL измерва удовлетворението на потребителите от автомобилите, които управляват за период от 90 дни след реализиране на покупката. Оценките са според 10-те категории: екстериор, интериор, пространство, аудио, седалки, отопление и вентилация, динамика, двигатели, видимост и горивна ефективност.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти