Начало на производството на флагмана на Opel: новата Insignia

Днес започва нова ера в родния завод на Opel в Рюселсхайм –   първата Insignia Grand Sport произведена по заявка на клиент официално напусна поточната линия. “Очаквахме днешния ден от много време, новият ни флагман най-накрая пристигна. Това е един наистина важен ден за Opel и Рюселсхайм,” отбеляза изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман по време на празненството за старта на производството на второто поколение на Opel Insignia. Инвестирахме повече от 500 милиона евро само за подготовката на производството на новия ни флагман.” Insignia Grand Sport в перлено бял цвят с двулитров дизелов двигател с мощност 170 к.с. беше в центъра на вниманието в края на производствената линия във вторник.

Председателят на съвета на профсъюзите д-р Волфганг Шефер-Клюг отбеляза: “Хората тук в Рюселсхайм отново показаха, че могат да осигурят безпроблемното стартиране на производството на прекрасни автомобили. Работническият комитет им е изключително благодарен днес, защото новата Insignia е важна част от бъдещето на Opel, което не би било възможно без приноса на тези колеги.”

Д-р Карл-Томас Нойман също оцени високо работата на целия екип в завода в Рюселсхайм и добави: “Новият флагман на Opel е ключов елемент в нашата продуктова офанзива, която ще достигне своята своя нов връх със седем нови модела само през тази година.”

Директорът на завода, Михаел Левалд благодари на своите работници за огромните усилия вложени през последните месеци в успешната подготовка за началото на производството. “Нашият екип свърши страхотна работа и извърши по превъзходен начин сложен комплекс от дейности за началото на производството. Гордея се с нашия нов флагман и работата, която свършиха хората в завода в Рюселсхайм.”

Началото на заявките за новите Insignia Grand Sport и Sports Tourer бе дадено на 16 февруари. Първите три автомобила от производството са предназначени за клиенти от Полша, Дания и Германия. Новият флагман съвсем наскоро направи своята премиера на Автомобилното изложение в Женева. Автомобилът ще бъде показан в продажбените центрове на дилърите през лятото.

Д-р Нойман е убеден, че новото поколение на флагмана на Opel ще продължи успеха на своя предшественик. Продадени са деветстотин и четиридесет хиляди (цифром: 940 000) автомобила от първото поколение на Insignia – Европейският автомобил на годината 2009 – като по този начин моделът се превръща в четвъртият най-продаван в историята на Opel.

Базирана на напълно новата автомобилна архитектура, новата Insignia е с до 200 килограма по-лека от предишния модел, а така също е и по-ниска и с по-просторен  интериор. Стилистиката й е атлетична и едновременно с това елегантна. Едно от високотехнологичните решения в автомобила е системата за задвижване на четирите колела с torque vectoring – индивидуално насочване на въртящия момент към всяко едно от колелата на задния мост в рамките на милисекунди. Новата Insignia предлага също и множество системи за асистенция, допринасящи за безопасността и превръщащи шофирането в нещо по-комфортно и успокояващо – такива са например второто поколение на интелигентните матрични светлини  IntelliLux LED®, адаптивният темпомат (ACC) и системата за активно поддържане на лентата за движение.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти