Ford с идеален отговор след падането на забраната за шофиране на жени
Във вторник вечерта саудитският крал Салман нареди на съответните министерства да разрешат издаването на шофьорски книжки "без разлика, както на мъже, така и на жени" с указ, разтърсил ултраконсервативното кралство.
Мигновено след като това стана реалност маркетинг отделите на автомобилните компании запретнаха ръкави в търсене на ниша към новата група шофьори, а според световните медии Ford направиха най-добрата реклама, чийто успех се корени именно в семплия стил.
Американският производител публикува в социалните мрежи снимка на женски очи, които се отразяват в огледалото за обратно виждане.
"Добре дошли на седалката на шофьора", привества Ford дамите от Саудитска Арабия.
Часове по-късно обаче в социалните мрежи бе припомнена подобна реклама, с която Дж. Уолтър Томпсън Доха спечели награда на Dubai Lynx за сайта си Rafeef22.
Снимка: Pixabay