Peugeot напуска WRX и се фокусира над ново поколение спортни елекртически модели
След като представи на Автомобилния салон в Париж новото си поколение PLUG-IN ХИБРИДНИ автомобили като част от стратегията си за електрификация, PEUGEOT обяви разработването на нова гама електрифицирани спортни автомобили от 2020 г. PEUGEOT ще концентрира ресурсите си върху разработването на тези автомобили и реши да се оттегли от Световния рали крос шампионат (WRX) в края на сезон 2018, чието развитие в посока електрификация е неясно.
С 208-годишна история зад гърба си PEUGEOT подхожда уверено към преминаването към друг вид енергия. Новият PEUGEOT 3008 HYBRID4 и новите 508 седан и SW HYBRID, представени на Автомобилния салон в Париж, въплъщават трансформацията на PEUGEOT и бързия преход към електрификация на всички нови модели на Марката от 2019 г.
Вярна на своето ДНК, PEUGEOT продължава своята офанзива и избира да предложи на клиентите си гама електрифицирани спортни автомобили с високи показатели и ниски емисии от 2020 г.
Тези електрифицирани спортни версии ще бъдат разработвани в сътрудничество с екипите на PEUGEOT Sport и ще спомогнат да се посрещне предизвикателството за намаляване на CO2 емисиите в съответствие с инструкциите на европейските институции, адресирани към автомобилната индустрия.
PEUGEOT решава да се фокусира върху разработката на тези автомобили в контекст, в който еволюцията на Световния рали крос шампионат към електрически режим до 2021 г. е неясна. В резултат това състезание е изключено от графика за електрификация на марката PEUGEOT, който се осъществява съгласно установения план с първоначално предложение още през 2020 г.
"Удоволствието от шофирането е в основата на историята на Марката. Електрификацията е нова възможност да предложим нови версии с високи показатели на нашите клиенти, търсещи спортни усещания с ниски емисии. Усещанията при шофиране ще бъдат подсилени от динамиката, предоставена от електрификацията. Приключението на марката PEUGEOT продължава към вълнуващо бъдеще с нови територии за изследване и нови предизвикателства за преодоляване. Еднообразието никога няма да бъде част от нашето ДНК. #UNBORING THE FUTURE", заяви Жан-Филип Импарато, Главен изпълнителен директор на марката PEUGEOT.