Клубове от Бундеслигата си осигуриха приходи от спортни залагания и игри

Три клуба от немската Бундеслига си осигуриха свежи приходи, както от нови спонсори, така и от преподписване на договори с някои от най-известните онлайн фирми за залагане. Щутгарт е пример за клуб, който сключи договор със заложната къща Betano, която ще бъде основен партньор на клуба до 2021-ва. Джордж Дескалакис, основател и главен директор на Betano, съобщи: “Изключително сме щастливи относно излизането на Betano на немския пазар, което ще бъде свързано чрез сътрудничеството ни с Щутгарт. В лицето на Щутгарт открихме един голям немски клуб с традиции, който ще бъде наш силен партньор. Това е клуб, чиято добра репутация се простира и извън рамките на Германия. Нашето партньорство олицетворява динамиката, с която работят двете страни. Нашата основна цел е да предложим на феновете страхотно изживяването както на терена, така и извън него".Херта (Берлин) е другият немски клуб, който преподписа договора си за спонсорство с Lotto Berlin за още две години, което ще позволи на хазартната къща да прави рекламни кампании, дигитални кампании и увеселителни дейности за всички привърженици. Тази сделка е обвързана с Yabo Sports, която вижда в Loto Berlin изключително добър партньор за залози за мачовете на клуба в Азия от следващия сезон.
Съни Хю, главен управител в Yabo Sports твърди: “Yabo Sports е горд от това че става основен партньор на Херта (Берлин) в Азия с цел да повиши стойността на марката и влиянието си чрез клуба. Благодарим на Legardere Sports за професионализма им в това да съберат заедно Yabo Sports и Херта (Берлин). Гледайки напред, ще се посветим в това да предоставим на потребителите повече качествени спортни игри в региона, както и по-добро съдържание с марката на Херта (Берлин)". На последно място е подновяването на договора между Айнтрахт (Франкфурт) и фирмата Lotto Hessen, която работи с клуба от сезон 2013/14. Основният партньор на клуба ще продължи спонсорството си и в следващите 3 години.

Още от Футбол свят

Виж всички