Волф разкри защо е било нужно Ботас да смени инженера си

Шефът на Мерцедес Тото Волф разкри защо Валтери Ботас е имал нужда от нов инженер за сезон 2019 във Формула 1. Финландецът работи в продължение на две години с бившия инженер на Нико Розберг – Тони Рос, но от началото на настоящия сезон в неговия бокс премина инженера на Хамилтън – Рикардо Мускони. Тони Рос пък започна работа във Формула Е дивизията на Мерцедес година преди състезателния дебют на Сребърните стрели в електрическия шампионат. "Всяка Ф1 структура е напълно прозрачна в наши дни. Вече няма данни, които да не са споделени. Няма и организация, която да си позволи да остане непроменена. Опитваме се да задържим талантите си, като им намираме нови позиции, на които да се развиват. Не можем да кажем на служителите си, че няма да правим промени, ако те искат да се развиват и са мотивирани да правят нови неща. Ето защо този отбор се стреми да бъде динамичен", коментира Волф.

Работата на Ботас с Мускони изглежда, че среща желаните резултати. След шест кръга Ботас вече има две победи и е втори в генералното класиране, като има и големи шансове за титлата този сезон. След победата на Ботас в Азербайджан пък Хамилтън направи първа "психоатака" към Ботас, твърдейки че успехите му се дължат на Мускони.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти