Peugeot се електрифицира през 2019 и променя слогана си

За да отбележи нов етап в историята на Peugeot и прехода към електрификация на всички свои модели от 2019 г., брандът лансира нов слоган на марката: MOTION & e-MOTION. 

Въведен през 2010 г., за да отбележи 200-ата годишнина на Peugeot, слоганът MOTION & EMOTION подчерта позицията на PEUGEOT по въпросите на автомобилната индустрия и по новите решения за мобилност, както по отношение на продуктите, така и на услугите. Посланието засилва алхимията в работата на инженерите и дизайнерите, която характеризира марката от 1810 г. насам, и изразява идеята, че за Peugeot емоцията винаги ще остане същността на преживяването зад волана.

Добавянето на електрическо "e" със зелен и син двуцветен блясък сега символизира позицията на Peugeot по основите предизвикателства на енергийния преход. MOTION & e-MOTION вече подписа комуникационните кампании на концептуалния модел Peugeot e-Legend и технологията PHEV, внедрена в края на годината при Peugeot 3008, 508 седан и 508 SW.

В Женева през 2019 г. лъвът, символизиращ гордост, сила и превъзходство, ще оживее със зелени и сини двуцветни светлинни ефекти и отражения по плавните му, изваяни повърхности. Брандът проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията на нейната емблема го демонстрира още веднъж.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти