-
Sportal.bg
-
Спорт и бизнес
-
(АРХИВ) Собствениците на efbet разказват за големите си амбиции пред Форбс
(АРХИВ) Собствениците на efbet разказват за големите си амбиции пред Форбс
Собствениците на компанията за онлайн залози efbet Цветомир Найденов, който е основен спонсор на ЦСКА 1948, и брат му Боян Найденов грейнаха в световно известното списание за бизнес и финанси Форбс. Там те разказват за последния си проект – нова платформа за онлайн залагания, която очакват да ги изстреля сред най-добрите в бранша, не само в Европа, но и в света. "Сега коинвестираме заедно с една компания от IT сектора - deVRealm, за да направим платформа на световно ниво в нашата област както за бетинг, така и за всички останали видове онлаин хазарт”, започва разказа си Цветомир Наиденов. Планът е до март – април 2020 г. платформата да се пусне в деиствие. Двамата смятат, че технологично ще бъдат сред първите три компании в света след въвеждането й в експлоатация.
(АРХИВ) Efbet продължава стратегията си за разширяване чрез лиценз в Италия
Както е известно, еfbet е една от компаниите, които подкрепят изключително активно българския спорт. "Ние сме пионерите в тази област. Първи започнахме така масирано да инвестираме в спорт в страната", казва Цветомир Наиденов и допълва, че с брат му са бивши спортисти и за тях е много важно да помагат на други спортисти. Подкрепят над 150 отбора от спортовете футбол, баскетбол, волеибол. Сред тях е осемкратният шампион на България Лудогорец, но голяма част от тези отбори са аматьорски – от пета и четвърта лига във футбола, отбори по минифутбол. От тази година футболната лига на България също е спонсорирана от тях. По същия начин инвестират и в баскетбола и волеибола – от наи-ниското до наи-високото ниво. Генерален спонсор са на волеиболното първенство, на Българската федерация по баскетбол, на федерацията по бокс. Подкрепят и доста индивидуални спортисти от всякакви дисциплини. Около 25 млн. лв. на година са средствата, които отделят за тази деиност. Сред бъдещите им планове са да спонсорират и отбори от други европеиски първенства като естествено продължение на маркетинг стратегията на компанията.
Цялото интервю може да прочетете в българската версия на декемврийското издание на списание Форбс.