Ред Бул: системата на Мерцедес е нелегална
Новата кормилна система на Мерцедес (DAS) е форма на активно окачване, така че е незаконна, твърди съветникът на Ред Бул д-р Хелмут Марко. Шампионите използваха иновативното решение по време на втория ден от тестовете в Барселона и предизвикаха много сериозен спор.
Новата кормилна система на Мерцедес (DAS) е форма на активно окачване, така че е незаконна, твърди съветникът на Ред Бул д-р Хелмут Марко. Шампионите използваха иновативното решение по време на втория ден от тестовете в Барселона и предизвикаха много сериозен спор.
"Ако по време на движение активно променяш наклона или ъгъла на колелетата, контактната площ на гумите се променя. Което – макар и в много малка степен – изменя пътния просвет. Това е забранено, защото в такъв случай действието на системата се припокрива по смисъл с активно окачване".
"Ако по време на движение активно променяш наклона или ъгъла на колелетата, контактната площ на гумите се променя. Което – макар и в много малка степен – изменя пътния просвет. Това е забранено, защото в такъв случай действието на системата се припокрива по смисъл с активно окачване".
Очевидно темата ще продължи да бушува, тъй като Мерцедес са категорични, че DAS е легална.
Очевидно темата ще продължи да бушува, тъй като Мерцедес са категорични, че DAS е легална.