Гледай на живо

Гледайте на живо всички мачове и голове в Шампионската лига тук!

Opel се сприятели с BlaBlaCar

Opel се сприятели с BlaBlaCar

Opel и BlaBlaCar, най-голямата в света общност за споделено пътуване (carpooling) на дълги разстояния, обявиха старта на пилотен проект във Франция, предлагайки уникални сделки за автомобили на най-активните членове на обществото за споделено пътуване. Т.нар. „посланици” ще получават достъп до подбрани автомобили Opel на специални изключителни за тях цени и посредством гъвкави схеми за финансиране. Паркът от модели на Opel включва Corsa, Astra, Mokka X и Zafira и е подбран на основата на предпочитанията на шофьорите на BlaBlaCar. По този начин водачите и пътниците получават отлична възможност да се уверят от първа ръка в качествата на автомобилите Opel с тяхната отлична динамика на пътя, първокласни технологии и превъзходен комфорт в спокойна атмосфера докато пътуват към крайната си цел.

“Очакваме с нетърпение да обединим усилията си в партньорство с BlaBlaCar,” отбеляза Петер Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване. “Посланиците на BlaBlaCar ще получат достъп до избрани бестселъри на Opel като Corsa, Astra и Mokka X при преференциални условия. Автомобилите ще отговорят на техните лични нужди, както и на желанията на гостите, споделящи пътуванията си с тях, предоставяйки им интелигентни и достъпни решения като мощната WiFi точка за достъп до интернет на борда на системата OnStar. Сътрудничеството ни с BlaBlaCar е още една стъпка към нашата цел да се превърнем не просто в автомобилен производител, а и във водещ доставчик на решения за мобилност.” Марката със седалище в Рюселсхайм е единственият автомобилен производител в света, който е част от подобно новаторско сътрудничество в сферата на мобилността, част от което е и лизинговата компания ALD.

Френските посланици на BlaBlaCar вече могат да лизинговат или купят автомобили Opel на по-ниски цени, да получат достъп до пълни гаранционни услуги и услуги за поддръжка, както и да се възползват от предимството за отстъпки върху лизинговите вноски за всеки месец, в който споделят автомобила си в общността на BlaBlaCar.

Никола Брюсон, главен изпълнителен директор на BlaBlaCar сподели: “Хората в общността на BlaBlaCar ще си купят над 1.3 милиона автомобила през 2017 година. Нашата идея е да оползотворим мощта на това общество за осигуряване на достъп до сделки, от които нашите членове иначе не биха могли да се възползват. Желанието ни е да върнем стойност към нашите посланици, позволявайки им в същото време споделената употреба на автомобила да генерира значителни допълнителни икономии на разходи по притежанието и експлоатацията на техния автомобил.”

Глобалният пейзаж в сферата на индивидуалната и групова мобилност се развива стремително, като комбинацията от финансови, практични, свързани с околната среда и социални фактори предизвиква движение в посока на споделената употреба на автомобили. С промяната на традиционния модел на притежание на автомобилите идва и неотложната необходимост играчите на полето на мобилността да обърнат внимание и да обслужат тези нови течения в потребителското поведение.

С обединени усилия, BlaBlaCar, Opel и ALD поемат ролята на пионери в развитието на нов способ за осигуряване на средства за покупката на нови автомобили чрез уникална комбинация от финансиране с нулев депозит, привлекателни месечни вноски, пълен пакет услуги за техническо обслужване и отстъпки – всичко това става възможно благодарение на активността в споделеното пътуване от страна на членовете на BlaBlaCar.

Моделите Corsa, Astra и Mokka X са сред бестселърите в продуктовата гама на марката Opel и до момента общият обем на продажбите им възлиза на около 1.3 милиона екземпляра от момента на пазарните им премиери през 2015 и 2016 година. В съчетание с Opel OnStar, клиентите получават достъп до превъзходна свързаност и мобилни услуги, сред които автоматично повикване при катастрофа, диагностика на автомобила, помощ при откраднат автомобил и мощна Wi-Fi точка за достъп до интернет с високоскоростна 4G/LTE мобилна връзка. През последните 18 месеца Opel OnStar е регистрирала над девет милиона взаимодействия с клиенти на системата, около половината от които чрез смартфон и мобилното приложение myOpel.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички