Пилотът на Макларън Фернандо Алонсо развива кръгозора си и извън Формула 1. Испанецът и неговият личен мениджър Луис Гарсия Абад заедно навлизат в лъскавия свят на модата с нова линия, наречена "Kimoa". С очила на въпросната марка Алонсо бе и в Австралия на първото за сезона състезание от календара.
Испанското издание Moda твърди, че двукратният световен шампион си е осигурил и услугите на одитора KPMG, който понастоящем е спонсор на Макларън.
"Отначало ще бъде само онлайн, но платформата ще има глобален фокус", коментира партньорът на Алонсо.
В Австралия Алонсо за първи път бе облечен и от новия си спонсор Adidas.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg