Само около шест месеца след откриването на поръчките за новия Opel Mokka X, компактният SUV (Sporty Utility Vehicle) модел успя да потвърди възложените му надежди за гарантиран успех. 100 000клиенти в цяла Европа вече направиха своите поръчки за междувременно третият по значимост модел в гамата на марката Opel.
Първите поръчки на Mokka X в Европа бяха направени към края на месец май, a през месец септември, новият модел постепенно започна да се появява в салоните на европейските представителства на Opel. И подобно на своя предшественик той отново се доказа като голям пазарен хит. На пазара в Германия например, Мokka X успя да изпревари сериозната конкуренция и дори да заеме върхова позиция в изключително оспорваната ранглиста по брой нови регистрации в SUV сегмента през месец ноември. В допълнение към това вече е налице и ясно проявяваща се тенденция при бестселъра на Opel - над половината от всички поръчани автомобили Mokka Xпритежават най-високото ниво на оборудване("Innovation").
Моделът Mokka X даде възможност на маркатаOpel да достигне до нови групи клиенти, които ценят високо индивидуалния характер и изискания дизайн, мощното задвижване и уникалните предложения в областта на технологиите и комуникационната свързаност. Докато яката външност показва ясно готовността на новия модел за приключения отвъд границите на утъпканите пътища, вътрешното пространство е елегантно и комфортно. Teхнологичните нововъведения включват предните светлини с изцяло LED елементи, свръхмодерната фронтална видеокамера Opel Eye и отличните инфоразвлекателни системи с прожектиране на смартфон функции и системата за персонална комуникация и мобилни услугиOpel OnStar.
"Mokka е истинска история на успеха за марката Opel. До момента сме получили 670000 поръчки от момента на пазарната премиера в края на 2012 година. Наистина успяхме да попаднем в десятката на потребителското търсене с нашия компактенSUV и новата Mokka X пасва идеално във всичко това," отбеляза Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване в Opel. "A през следващата година ще повдигнем летвата още по-високо с представянето на нашите новиCUV модели Crossland X и Grandland X в този важен, бързо растящ пазарен сегмент."
Моделите Crossland X и Grandland X са част от голямата продуктова офанзива на марката Opel, включваща премиерите на 29 нови модела в периода от 2016 до 2020 година. Не по-малко от седем нови автомобила ще бъдат представени и през 2017 година - повече от когато и да било преди в рамките на една година. Новите CUV (Crossover Utility Vehicle) модели ще се включат в съревнованието в един извънредно бързо растящ пазарен сегмент - прогнозите сочат, че пазарният дял на SUV/CUV моделите в Европа ще отбележи близо трикратно увеличение в периода от 2007 дo 2017 година.