Хаас са насочили цялото си внимание върху болида за сезон 2017 още преди да дебютират тази година във Формула 1. Заради сериозните промени в техническия правилник за следващия сезон, повечето отбори отдавна не развиват сегашните си коли и мислят предимно за бъдещите. Същото се отнася и за новия тим на Джийн Хаас.
Всеки отбор има право на 65 теста във въздушен тунел всяка седмица и Хаас почти не са ги ползвали за тазгодишния болид, а за новата си кола. След дебюта си в Австралия американците са ползвали въздушния тунел за VF-16 само няколко пъти и в останалото време са работели по новата си кола.
Така след обещаващия старт представянето на Хаас спадна и преди финала са осми в класирането при конструкторите: "Резултатите ни се влошиха тази година, защото почти не сме пускали колата във въздушния тунел. Ползвахме го за новия болид, за да се подготвим по-добре за идния сезон".
"Когато се присъединих към отбора, искахме да сме силни през втората година и още по-силни през третата. Планът не се е променил. Чака ни още много работа, но всички видяха, че сме сериозни, фокусирани, че си плащаме сметките и сме на пистата. Към екипа ни се присъединяват все повече хора, растем и мисля, че догодина ще сме по-добри", заяви Ромен Грожан.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg