Д-р Карл-Томас Нойман е „цифровият“ изпълнителен директор в автомобилната индустрия. Той е активен в Twitter от три години вече, а в края на февруари тази година се присъедини към LinkedIn. За по-малко от шест месеца той е привлякъл вече над 10 000 последователи. Всеки ден средно 55 новопостъпили в платформата стават негови последователи. Като член на програмата за влиятелни хора на LinkedIn (LinkedIn Influencer), която е създадена от най-големия в света професионален мрежов сайт и е ограничена за максимум 500 участници, Нойман редовно предоставя информация за тенденциите в индустрията, личния си професионален път и последните разработки на марката Opel. Неговите публикации са видени около 80 000 пъти; последната му статия за тригодишната му активност като цифров CEO е прочетена над 21 000 пъти.
“Голямата ответна реакция ми показва колко е важно да присъстваш на цифровата арена. Разнообразните канали ми дават възможност да достигна до множество хора, с които обикновено трудно бих влязъл в контакт,” обясни д-р Карл-Томас Нойман. “LinkedIn играе ключова роля за Opel. Най-голямата професионална мрежа в света с над 400 милиона членове е идеалната платформа за мен да представя нашата компания като привлекателен и достъпен работодател.”
Освен LinkedIn, кратките му съобщения на @KT_Neumann и неговия YouTube video cast изпълнителният директор на Opel вече използва и XING, за да достигне до своята аудитория. Допълнителна информация за най-новите продукти и различни новини за компанията се разпространява и в други социални медии като Opel-Blog и Facebook. Хората, които биха искали да научат за напълно различната страна на д-р Карл-Томас Нойман, могат да го следват в Instagram , където той представя своите дейности като маратонец и планински колоездач.