Вход / Регистрирай се

BMW демонстрира възможностите на M-моделите си на пътя в България

BMW демонстрира възможностите на M-моделите си на пътя в България

BMW M Drive Tour пристига в България, за да демонстрира възможностите на BMW M автомобилите по време на емоционален тест, организиран от BMW Group България и дилърите на BMW от цялата страна. Събитието има за цел да демонстрира многообразието от предложения на подразделението на BMW за суперспортни автомобили M GmbH.

В продължение на два дни над 100 участника от цялата страна имаха възможност да изпитат в реални условия характеристиките на автомобилите BMW M3 Седан, BMW M4 Купе, BMW M5 Седан, и трите версии на BMW M6 - Купе, Гран Купе и Кабриолет, както и особено популярните на българския пазар BMW X6 M и BMW X5 M. Специален партньор на събитието е Shell България, които осигуряват бензин от най- високия клас Shell V-Power Nitro+ Racing, гарантиращ разкриването на пълния потенциал на М автомобилите по време на теста.

BMW M Drive Tour 

Моделите обозначени с "най-мощната буква в света" съчетават върхово представяне с емоционален дизайн. При разработването им инженерите от BMW M GmbH не се ограничават до постигане на рекордна мощност и висока максимална скорост, а целят перфектен баланс и прецизна управляемост. За целта те са оборудвани с редица иновации, съобразно конкретния модел. Тестовите автомобили в М Drive Тour бяха богато оборудвани с ексклузивни опции от програмата BMW Individual - ексклузивни външни лакови покрития, ръчно изработени кожени тапицерии и декоративни елементи, както и с пакет Competition, който повишава мощността и добавя ексклузивно оборудване. Наред с това някои от моделите демонстрираха и възможностите за допълнително индивидуализиране и подчертаване на динамичните характеристики на суперспортистите с BMW M Performance аксесоари.

През последните години пазарно представяне в България на М-моделите бележи значителен ръст, а изборът на клиентите обхваща цялата палитра от предложения. Най-популярният модел е BMW X6 M с 37 % от доставките, следван от BMW X5 M с 16 % и М6 - 16%. Следват BMW M 4 Купе (11%), BMW M3 (10%), BMW M4 Кабриолет и BMW M5 с по 5%. От март 2016 г. гамата от върхови модели е разширена с първото BMW M2 Купе, което вече завоюва челна позиция в търсенето на клиентите на суперспортни автомобили.

BMW M Drive Tour 

Амбициите на BMW за постигане на изключителна динамика на управлението, най-висока пъргавина и оптимален контрол на автомобила датират от преди повече от 40 години. Тогава през 1972 г. BMW създава дъщерно дружество BMW Motorsport GmbH, което фокусира в своята дейност активностите свързани с моторните спортове. Начело на дружеството застава бившият пилот и шеф на екипа на BMW Motorsport Йохен Неерпаш, който създава мощен състезателен екип, който в следващите години печели за BMW многобройни отличия. Част от дейността на компанията е конструирането на суперспортни автомобили за ежедневна употреба в обществената пътната мрежа. През 1978 г. своя дебют прави BMW M1 - първият суперспортен автомобил на BMW M, който полага основните елементи на една традиция, която продължава да определя BMW M и до днес.

От началото на 1990 г. компанията приема ново име, което по-точно отразява широкият спектър от ексклузивни възможности, които тя предлага - BMW M автомобили, BMW Individual и BMW Driver Training. BMW M GmbH превръща буквата "М" в "най- мощната буква в света", символ на възхищение и радост от шофирането в ултимативна форма.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички