След състезанието в Тексас Формула 1 тръгва на 8000-километрова пътешествие към Бразилия за предпоследното събитие от календара тази година. Надпреварата на "Интерлагос" обикновено е една от най-вълнуващите в шампионата - писта, на която Ферари имат 10 победи, 7 полпозишъна и 21 подиума. Трасето е с дължина 4.3 километра, второто най-късо след "Монте Карло" и движението е обратно на часовниковата стрелка.
Ферари познават добре всички характеристики на "Интерлагос" и според главния инженер на Скудерия, Пат Фрай, това състезание изисква по-различен подход. "Това е трасе ни предлага комбинация от бързи и бавни завои. Нивата на притискателна сила, които използваме тук, са по-ниски от тези в Остин. Много от завоите в Бразилия са тежки и изискват правилен баланс на колата, което е голямо предизвикателство. Този път Пирели избраха медиум и софт смеси, за разлика от преди, когато гумите изискваха стратегия с повече спирания. Все още не сме наясно какво ще е положението след преасфалтирането, така че ще знаем повече след тренировките в петък".
Обикновено в Сао Пауло по-използвани са гумите за мокър асфалт и дъждът играе голяма роля в надпреварата. Засега прогнозата е за превалявания само в петък и слънце за квалификацията и състезанието. От Ферари заявиха, че ще се радват, ако в първите две тренировки условията на пистата за сухи, защото така ще имат възможност да работят по програмата си развитие за 2015. "Все още има доста части, които искаме да тестваме и да подготвим за колата ни за следващия сезон", допълни Фрай.