Вход / Регистрирай се

Ландо Норис разказа колко трудни са му били финалните обиколки в Унгария

Ландо Норис триумфира в надпреварата за Гран При на Унгария, след като заложи на стратегия със само едно спиране в бокса, докато всички други пилоти в челото направиха по две смени на гуми.

Андреа Стела: Беше правилно да разделим стратегиите на Ландо и Оскар
Андреа Стела: Беше правилно да разделим стратегиите на Ландо и Оскар

Това даде предимство на пистата на британеца, който обаче във финалните турове трябваше да се отбранява от своя съотборник Оскар Пиастри, чиито гуми бяха с 14 обиколки по-свежи. Все пак Норис се справи отлично с тази си задача и победи своя конкурент за титлата, с което съкрати седем точки от пасива си в генералното класиране. А пред Sky Sports F1 британецът разказа колко трудни всъщност са били за него заключителните моменти на състезанието на „Хунгароринг“.

„Беше трудно. Последните обиколки бяха едни от най-трудните, защото Оскар натискаше на максимума с доста по-добри гуми от моите. Аз се опитвах да не допускам грешки, а когато гумите се в края на живота си, е лесно да се блокира гума и допускането на грешки става много лесно.

„Не можех да карам на 100%, защото това беше прекалено много, започвах да недозавивам и да допускам грешки. Ако бях на 98%, аз щях да съм под лимита и нямаше да извличам нищо от колата, така че карах на може би 99% от възможното.

„Беше трудно да карам така, а аз трябваше да го правя доста възможно най-дълго. Изкарах голяма част от втория стинт, карайки по този начин, но не очаквах да сработи. Бях доста далеч зад моя съотборник, когато избрах да направя само един стоп. Натисках дяволски, за да изпреваря Джордж (Ръсел), но не успях, така че не бях подготвен напълно за един стоп, но края на първия стинт беше страхотен. Темпото ми беше много силно и се справих перфектно с гумите във втория стинт, моята сила в работата с гумите ми помогна много“, обясни Норис.

Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички