Юки Цунода е започнал втория състезателен уикенд за сезона във Формула 1 с нов двигател, става ясно от официалния бюлетин на ФИА, който беше публикуван по-рано днес.
В Гран При на Китай японският пилот на Рейсинг Булс ще разчита на нови: двигател с вътрешно горене, турбо компресор, MGU-H, MGU-K и изпускателна система. Използването на всички тези компоненти е ограничено в хода на сезона. Елементите ДВГ, турбо, MGU-H и MGU-K са лимитирани до четири на брой, а изпускателните системи до осем. Всеки следващ нов компонент носи със себе си и наказание в първото състезание, в което той се използва.
,fit(478:270))
Ландо Норис хвърли ръкавицата на съперниците си в единствената тренировка в Китай
Цунода не е първият пилот, който преминава към вторите бройки на части от задвижващата си система от началото на сезона. В Австралия миналата седмица това стори и Оливър Беарман, който смени същите компоненти, които и Цунода.
,fit(478:270))
Програма на уикенда за Гран При на Китай във Формула 1
Кой е първият световен шампион във Формула 1?
Джузепе “Нино” Фарина
Хаун Мануел Фанджо
Алберто Аскари
Джим Кларк
Снимки: Gettyimages