Въпреки че не успя да спечели титлата при конструкторите във Формула 1, отборът на Ферари изпраща своя най-силен сезон от 2008 година насам, когато за последно триумфира с конструкторския трофей.
Скудерията завърши на второто място в крайното класиране, на само 14 точки зад тима на Макларън, който спечели първата си отбора титла от 1998 година насам. Черните кончета събраха общо 652 пункта, най-големият актив, който отборът някога е събирал.
В хода на сезона Шарл Леклер и Карлос Сайнц спечелиха общо 5 победи, включително в две от най-емблематичните състезания във Формула 1, а именно тези в Монако и на „Монца“, които бяха спечелени от Леклер. Другите успехи дойдоха в Австралия, Съединените щати и Мексико, като победите в Мелбърн и Остин бяха двойни.
Това не е най-големият брой победи за екипа от Маранело от 2008 година насам, тъй като през 2018 Себастиен Фетел и Кими Райконен спечелиха общо 6 пъти. Тогава обаче Черните кончета отново завършиха сезона на второто място в конструкторския шампионат, но с 571 точки и изоставане от цели 84 спрямо Мерцедес.
Към победите на Леклер и Сайнц можем да прибавим и вторият пореден триумф на Скудерията в „24 часа на Льо Ман“, който прави изминалата 2024 година още по-успешна за италианската марка. Със сигурност обаче целта в Маранело ще е догодина тези успехи да бъдат надградени и световната титла във Формула 1 да се върне в Италия.
За завръщането на титлата в Маранело ще трябва да спомогне и привличането на Люис Хамилтън, който догодина ще замени Сайнц и ще стане съотборник на Леклер. За последно Ферари усети вкуса на титлата при пилотите през 2007 с Райконен, а последният отборен триумф е от 2008 година.