Моторспорт съветникът на Ред Бул доктор Хелмут Марко призна, че Биковете са заложили на грешната спецификация на задното крило за уикенда в Лас Вегас и няма как това да бъде променено.
В първите две тренировки в Града на греха пилотите на Ред Бул изоставаха чувствително на дългите прави, които преобладават на градското трасе. И докато част от този пасив може да бъде обяснен с по-занижените работни режими на двигателите на Макс Верстапен и Серхио Перес, то в по-голямата си степен той се дължи на задното крило.
Хамилтън над всички и във втората тренировка в Лас Вегас
По думите на Марко Биковете са взели крило с твърде голямо челно съпротивление спрямо крилата на техните съперници. В хода на първите две тренировки отборът направи всичко възможно, за да подобри максималната си скорост, но доктор Марко призна, че повече няма какво да се направи по въпроса.
„Нямаме други крило, по-малко крило, каквото виждаме при нашите съперници. Със сигурност то би ни било от полза. Няма как да донесем друго крило от базата“, каза Марко.
Той също коментира и цялостното представяне на Ред Бул в тренировките, които не минаха никак позитивно. Верстапен остана 17-ти във втората сесия, а Перес беше най-бавен от всички в нея и зае 19-та позиция.
„В късите серии ние не сложихме меките гуми, а дългите бяха само частично добри. В някои обиколки бяхме силни, но задните гуми изчезваха. Имаше признаци на скорост. Просто трябва да намерим постоянството.
„Нужен ни е по-добър баланс. В една обиколка можем да се подобрим, но в дългите серии износването на гумите е проблем.
„Но утре е нов ден. Вече много пъти видяхме, че някои хора са бързи в четвъртък или петък, но това не означава, че те ще са бързи и в състезанието. Ние със сигурност ще направим добра стъпка напред“, коментира доктор Марко.
Снимки: Gettyimages