Изпълнителният директор на Милан Джорджо Фурлани увери, че в Милан не изпитват нужда през това лято да продадат някого от звездните си играчи, за да подпомогнат финансовото си състояние.
“В спортен аспект амбицията ни е да се борим за титлата всяка година и да бъдем конкурентоспособни в Шампионската лига, докато водим един устойчив бизнес. Преди две години Милан за първи път от 17 години беше на печалба, а миналата година това се случи за втори пореден път. Не мисля, че преди това се е случвало. Искам да кажа, че не сме принудени да продаваме играчи заради недостиг на капитал или проблеми с финансирането. Така че не се налага да продаваме никого и като фен (към журналиста - б.р.), аз ти казвам, че не бива да се притесняваш за това”, коментира Фурлани пред Bloomberg TV.
Той също така призна, че Милан се е американизирал, но подчерта, че това не оказва влияние върху спортните решения в клуба. “Определено вече сме по-големи американци. Собственик ни е американката фирма RedBird Capital, която е водещ инвеститор в спортните медии и развлечения, като работим много тясно с нея. На терена също сме по-големи американци, защото имаме двама футболисти от САЩ. Нашите решения кой да играе обаче са изцяло спортни, така че не решаваме в зависимост от паспорта на футболиста, а от това колко добър е той. Разбира се, някои футболисти имат по-голяма популярност в САЩ само защото са американци. Това определено е от полза, но не взимаме спортни решения в зависимост от паспортите”, добави ръководителят на “росонерите”.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Снимки: Gettyimages