От Мишлен очакват отборите в Hypercar категорията да заложат основно на средно твърдите гуми в хода на тазгодишното издание на „24-те часа на Льо Ман“.
За надпреварата всеки тим ще разполага с максимум 56 гуми, които да използва. Тяхното разпределение между трите смеси – меки, средно твърди и твърди, не е регулирано и всеки отбор е трябвало да заяви пред Мишлен каква бройка от всеки вид ще иска за седмицата в Льо Ман.
А с оглед по-ниските температури, които се очакват в хода на състезанието, в Мишлен предполагат, че никой няма да използва твърдите сликове, които просто няма да достигнат оптимална работна температура. Меките смеси може да влязат в употреба само в малките часове на нощта, когато температурите ще са най-ниски, но в хода на тренировките част от пилотите останаха недоволни от поведението на меките сликове.
Това подсказва, че екипите ще разчитат основно на средно твърдите гуми, чието загряване няма да е лесно и ще отнема обиколка и половина-две, но пък след това тези сликове ще дават добро сцепление в продължение на два, три или дори четири стинта.
В хода на тренировките част от тимовете правеха експерименти с едновременното използване на два различни типа гуми. В един стинт от Ламборгини заложиха на средно твърдите гуми на задната ос и на меките на предната, което е разрешено от правилника. В четвъртата тренировка снощи, когато над „Сарт“ заваля, от Ферари пък изпробваха още по-странна стратегия с три меки и едно средно твърда гума на една от своите коли.
Снимки: Imago