КТМ обяви официално, че догодина Педро Акоста ще бъде част от заводския екип на австрийския производител в MotoGP, което беше напълно очаквано решение от страна на австрийците. Договорът на испанецът е многогодишен, което означава, че той ще бъде част от КТМ и през 2026 година, а може би и след това.
Акоста дебютира в кралския клас в началото на годината с екипа на Tech3 ГасГас и вече има два подиума на своята сметка, след като финишира трети и втори в Португалия и САЩ. В спринтовете той също има две влизания в тройката, второ и трето място в Испания и Каталуния.
Младият испанецът често е най-бързият пилот с RC16 и дори във временното класиране в MotoGP той е най-напред от пилотите на австрийците. Той заема шестото място с 83 точки, с осем повече от заводския пилот Брад Биндър, който е осми в класирането.
![](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/25052024/0baa26be-9c56-480c-a903-14bf4d0b4d80.jpg?operations=crop(0:241:3840:2401),fit(1100:608))
Най-вероятно именно южноафриканецът ще бъде съотборник на Акоста догодина, тъй като неговият договор с КТМ е до края на сезон 2026. В последните седмици обаче се появи информация, че е възможно Биндър да бъде преместен в Tech3 ГасГас, макар че това изглежда много малко вероятно.
![От КТМ все още не коментират бъдещето на Биндър](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/12022024/a2ae434e-99a2-438b-a150-eac3e6867315.jpg?operations=crop(0:177:3840:2337),fit(478:270))
От КТМ все още не коментират бъдещето на Биндър
Почти сигурна обаче е раздялата на Джак Милър с КТМ, тъй като австралиецът определено разочарова от преминаването си в Мундерфин в началото на миналата година. Предстои да се види кой ще заеме мястото на Акоста в Tech3 ГасГас.