Отборите на Прамак и VR46 не са единствените сателитни екипи в MotoGP, чиито договори с производителя, с който работят в момента, изтичат в края на годината. Това се отнася също и за състава на LCR, който работи с Хонда от дебюта си в кралския клас през 2006 година.
Напълно разбираемо, случващото се с тима на Лучио Чекинело остава в сянката на бъдещето на Прамак и VR46, които работят с Дукати и все още не е ясно дали ще продължат с италианската марка. Подобна е и ситуацията с LCR, които през миналата година бяха потърсени от КТМ в опита да австрийската марка да създаде втори сателитен тим.
![От Дукати дадоха ултиматум на Прамак](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/10032024/68fb857c-6f8e-429b-941d-965c0c3855d7.jpg?operations=crop(534:631:3606:2359),fit(478:270))
От Дукати дадоха ултиматум на Прамак
Тогава обаче Чекинело бе категоричен, че има договор с Хонда до края на 2024 година и ще го изпълни, добавяйки, че ще му е трудно да се раздели с японската марка, предвид дългото партньорство между двете страни. На този етап разговорите за удължаването на съвместната работа на LCR с Хонда все още не са започнали, но това ще се случи скоро.
„В близките седмици Чекинело ще повдигне тази тема пред Хонда“, заяви говорител на LCR пред crash.net.
![](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/24042024/988aaa02-ad66-41db-bc52-346c8fdfd9b1.jpg?operations=fit(1100:608))
В момента пилоти на LCR Хонда за Такааки Накагами и Йоан Зарко, като вторият е с контракт директно с Хонда, който изтича в края на следващата година. В случай, че LCR и Хонда се разделят най-вероятно французинът ще премине в заводския екип на Хонда, където да си партнира с Лука Марини, който също е с договор до края на сезон 2025.