Френската Лига 1 ще смени официалното си име от следващия сезон. В последните пет години правата върху името се държаха от Uber Eats, a от следващата кампания главният спонсор ще бъде една от най-известните вериги за бързо хранене в света - McDonald’s. До момента Лига 1 е получавала по 15-16 милиона евро на сезон от Uber Eats. Новата сделка ще бъде по-изгодна във финансово отношение. Според RMC тя ще е на стойност 60 милиона евро за три години, което прави по 20 милиона на сезон.
Подобна инвестиция ще дойде в най-подходящия момент, защото в последно време лигата трудно намира сериозни спонсори. През този сезон Canal+ уведоми лигата, че за първи път от четиридесет години няма да наддава за местните телевизионни права. Това, че една от най-големите звезди във френското първенство – Килиан Мбапе, ще напусне след края на сезона, ще направи лигата още по-малко атрактивна за инвеститорите, след като Лионел Меси и Неймар също вече напуснаха местния шампионат.
Sportal.bg вече и във Viber, последвайте ни!
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Снимки: Imago