Анис Лаграри, един от основателите на компанията “А22”, която стои за идеята за Суперлигата, направи любопитно изказване. Той твърди, че редица клубове са много заинтересовани и мотивирани от проекта за този нов турнир, като се водят и разговори с много други отбори.
Съдът на Европейския съюз отсъди срещу УЕФА и ФИФА по казуса със Суперлигата
“Около 20 клуба са много мотивирани от проекта за Суперлигата и се водят разговори с още 30 клуба. Имаме достатъчно клубове, с които да започнем, но искаме да убедим всички”, заяви той пред френския вестник "Ouest France”.
Както е известно, главните поддръжници на идеята за Суперлигата са Реал Мадрид и Барселона. За възкресяването на проекта се заговори още по-усилено след решението на съда на Европейския съюз в Люксембург на 21 декември миналата година. То гласеше, че има злоупотреба с господстващо положение от страна на УЕФА и ФИФА, които заплашиха да санкционират клубове, които искат да участват в Суперлигата. Почти всички европейски клубове без двата испански гранда обаче отново обявиха, че се противопоставят на проекта.
Обновената идея за Суперлигата - правила, формат, отбори, награден фонд, излъчване
Лаграри говори и за плановете за телевизионните предавания на мачовете от Суперлигата: "Защо да плащате 40, 50, 60 или 170 евро като в Испания на месец, за да гледате футбол, когато можете да го правите безплатно? Чувал съм много неща: "ще имаме по един мач на ден, който ще е безплатен" или "ще правите три месеца безплатно и след това ще трябва да плащаме". Не, ние виждаме нещата по друг начин".
Изпълнителният директор увери, че икономическият модел ще се финансира чрез целенасочена реклама, подобно на най-големите цифрови компании като Facebook, Instagram или Google. "Gmail е безплатен, WhatsApp е безплатен, Instagram е безплатен... И въпреки това генерират много пари на база потребител. Вие, в Рен, няма да видите същата реклама като някой тук, в Мадрид”.
Реал Мадрид ТВ нападна съдиите след загубата от Атлетико и поиска Суперлига веднага
За да избяга от тази реклама и да даде избор на потребителя, A22 планира абонамент от "около 10 евро на месец" за гледане на мачове без реклами. Базираната в Мадрид компания възнамерява да създаде своеобразна футболна социална мрежа, която ще се нарича Unify. Освен да излъчва мачове, тя трябва да позволява на потребителите да общуват помежду си, да четат съдържание за своя клуб и да се обединяват от други платформи.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.