Първи еко смарт шоурум на Дачия в България

Първи еко смарт шоурум на Дачия в България

След представянето на новата визуална идентичност на Dacia и интегрирането ѝ в автомобилите и комуникационните материали, обновеният дизайн навлиза и в търговските обекти. Марката подчертава уникалното си позициониране с нов облик на дилърската мрежа, който e семпъл и автентичен, вдъхновен от природата и технологиите. Той ясно интегрира ценностите на марката, които изграждат нейното ДНК – надеждна, с приключенски дух, икономична и екологична, и цели клиентите да могат да ги припознаят като свои, когато посетят дилърството.

Шоурумите са проектирани с идеята да бъдат пестеливи, като останат само онези елементи, които са съществени за пространството и клиентското изживяване. Тотемът е висок и солиден, за да олицетвори надеждността на марката. Използването на дървен декор в основата му придава топлина и автентичност. Цветът зелен каки, ползван в различни детайли в интериора и екстериора, напомня за откритите пространства и природата, които са естествения хабитат на Dacia.

Шоурумът на Dacia трябва да може да се променя във времето и да се адаптира към различни пространства. Затова са създадени три формата, които отговарят на нуждите, произтичащи от размера на шоурума и броя на изложените автомобили. По същата причина мебелите лесно се преместват и сменят.

Обновяването на интериорния дизайн е поверено на Studio 5•5 заради техния отговорен подход към проектирането. Те се придържат към устойчив дизайн, намаляване на свръхконсумацията и излишъците чрез вдъхване на нов живот на стари предмети. Целта е да се предложи решение, което е екологично и устойчиво. Този подход е в пълна хармония с ценностите на Dacia и постоянния ѝ стремеж да се съсредоточи върху най-същественото.

В по-голямата си част материалите, използвани за панели, килими, подови настилки, осветителни тела, бои и т.н., са рециклирани и устойчиви, избрани като част от постоянната грижа за околната среда. Стойките, използвани за панелите, са направени от рециклирани гуми и са сглобени с помощта на емблемата на марката. Вярна на името си, Dacia Link свързва целия дизайн в едно – физически и метафорично.

В преосмислянето на връзката с клиента, изживяването при покупка също е напълно обновено. Посланията са ясни на всяка стъпка и всяка зона е добре идентифицирана. Ясни обозначения помагат на клиентите да знаят точно къде да отидат – от момента, в който влязат в дилърството, до финалните етапи на следпродажбеното обслужване.

Оранжеви обозначения „DACIA & Аз“ предоставят ясно резюме на клиентското изживяване: 1. Избирам и тествам, 2. Адаптирам моите услуги и финансиране и 3. Поръчвам колата си и поддържам връзка.

За още по-добро клиентско изживяване търговският екип ще споделя екран с клиентите, докато седят до тях – не срещу тях. Това ще подпомогне обсъждането на автомобилните характеристики и същевременно ще изгради по-силно усещане за доверие и прозрачност.

Дилърството Ауто Франс 3000 на ул.”Резбарска” 5 в София е първата изцяло обновена локация на Dacia в страната. То отваря врати през 2005 г. и е първият официален дилър на марката Dacia в България. Сега, екстериорният и интериорният дизайн на  дилърството е изцяло актуализиран, за да донесе по-голяма видимост и усещане за модерност. То демонстрира нови елементи, подчинени на новия визуален език на марката.

Официално: Дачия стартира в рали „Дакар” с Льоб
Официално: Дачия стартира в рали „Дакар” с Льоб

До началото на 2024 г. предстои обновяването на цялата дилърска мрежа в страната.

Вносителят на Рено и Дачия подкрепя половото равенство в автомобилния сектор
Вносителят на Рено и Дачия подкрепя половото равенство в автомобилния сектор

„Нашата амбиция е да разпространим бързо новата идентичност на марката във всички дилърства на Dacia. Чрез пълното обновяване на дилърската ни мрежа целим да предоставим на клиентите на Dacia нова глава в развитието на марката. Очаква ги една по-горда и по-модерна Dacia, каквато заслужават.“,сподели Емил Гърнев, търговски директор на Кеос София, официален вносител на Dacia в страната.

Дачия Спринг събра над 108 000 клиенти
Дачия Спринг събра над 108 000 клиенти

Обновяването на интериора на дилърствата на Dacia бележи ясна стъпка напред към реализиране на амбициите на марката. Новият интериор на дилърствата – по-топъл и по-приветлив – е още една част от цялостното обновяване на марката. То стъпва на ценностите, които търсят клиентите на Dacia: надеждност и автентичност на справедлива цена.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички