Най-голямото предизвикателство, пред което сме изправени, е създаването на продукта „български футбол“, заяви изпълнителният директор на „червените“ Добрин Гьонов.
Вече може да спечелите 200 000 лева от Sportal.bg в новата секция "Домът на феновете"
Изпълнителният директор на ЦСКА 1948 Добрин Гьонов, спортният директор на клуба Кирил Котев и маркетинг директорът Николай Александров бяха част от престижен международен футболен семинар, който беше организиран от представители на испанската Ла Лига. Домакин на срещата беше София.
Основни участници в събитието бяха директорите на „Бизнес развитие“ в Атлетико (Мадрид) и Бетис Диего Санчес и Пабло Аркуеро, Айтор Хименес - отговорник за стратегическото развитие на финалиста от турнира за Купата на УЕФА от 2001 година Алавес, както и Сяоуей Гуо, който е международния дигитален кординатор на Ла Лига.
В програмата на събитието акцентът беше поставен върху начина на работа и развитие, както в клубовете, така и в самата футболна организация. Разгледана беше темата за мениджмънта, маркетинга и иновациите в отборите както и възможностите за намиране на нови спонсори. Обсъдени бяха и възможностите за изграждане на устойчиви и дългосрочни партньорства, както и какви са потенциалните начини да се генерира печалба.
След презентацията изпълнителният директор на ЦСКА 1948 Добрин Гьонов беше един от шестимата участници, които бяха част от отворена дискусия. Той подчерта, че в България е необходимо да се изгради работеща професионална лига по модел на испанската Ла Лига.
„Най-голямото предизвикателство, пред което сме изправени българските отбори, е създаването на продукта „български футбол“ и изграждането на положителен имидж. За да се постигне това трябва да има обединение между всички, които работим в този проект. Ръководители, футболисти, агенти, журналисти и всички въвлечени във футбола, всички ние трябва да работим в една посока. Efbet лига е най-гледаният футболен продукт в България, но въпреки това, общото мнение е за слабо ниво, слаба организация. Ние това го знаем добре, но всички въвлечени трябва да изтъкваме положителните черти, които ги имаме, и да работим заедно за отстраняването на проблемите.
Моето мнение е, че всичко това трябва да се случи чрез БПФЛ. Това е сдружението на клубовете, които събота и неделя в праймтайма са давани по телевизията. Но всички трябва да разберат, че няма някой да дойде и да ни оправи, а ние трябва да търсим решение на проблемите си, до ходим по институциите и да въвлечем всички страни за развитието на продукта“, заяви Добрин Гьонов.
Изпълнителният директор на ЦСКА 1948 коментира и наболялата в последните години тема за нереализираните млади футболисти.
„Връщам се отново към продукта. Беше ни представена органиграмата на Атлетико Мадрид и на ЛаЛига. Дори водещите отбори в България не се доближават до тази органиграма. Ако създадем продукт, който да генерира интерес, докажем се като добър партньор пред повече фирми, готови да инвестират, то тогава ще ни трябват повече млади образовани хора, които да влязат и да продължат обучението си вече с реална практика“, завърши изпълнителният директор на ЦСКА.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.