M4 CSL на BMW е в строго лимитирана серия - едва 1000 бройки, а тунинг компанията Manhart демонстрира идеите си какво още може да се подобри по автомобила.
На първо място - още мощност. M4 CSL се задвижва от 3-литров редови 6-цилиндров двигател с две турбини като мощността му е 550 конски. След намесата на Manhart мощността отскача на 701,5 к.с. Въртящият момент също нараства - до 880 Нм, като основната заслуга за това е на новият електронен блок за управление на двигателя и сменената ауспухова система, изработена от неръждаема стомана.
БМВ възроди легендата 3.0 CSL
От тунинг компанията все още не са публикували данни за това как се променя представянето на автомобила след промените, но едва ли ще има някакви оплаквания, с оглед на възможностите на “базовия” M4 CSL. Също така няма и информация дали в Manhart са успели да намалят теглото на колата, което също е впечатляващо - 1652 кг, като е по-вероятно то дори да е нараснало с добавянето на новите елементи по каросерията и аеродинамичния пакет.
Ще наемете ли това БМВ М3 от Тиери Нювил?
Официално автомобилът има и ново име - Manhart MH4 GTR II, а списъкът с промените включва и смяна на спирачките с такива по индивидуално желание на клиента. Колата на снимката обаче е със спирачките на M4 CSL. Също така автомобилът идва с нови 20-инчови ковани джанти, както и регулируемо окачване, дело на H&R.
Най-после: BMW представи M3 Touring
В интериора промените са скромни - стелки за пода с лоното на тунинг компанията, 4-точкови състезателни колани плюс нов ролба Clubsport, а към колата клиентът може да си поръча и специална каска по негов дизайн, изработена от фиброкарбон.