Милан намали годишните си загуба благодарение на нарастващите търговски приходи и продължаващата дисциплина на разходите, съобщиха от италианския футболен шампион в сряда. Ръководството на гранда от Милано очаква и подновяването на дългогодишния спонсорски договор с авиокомпанията "Емирейтс".
Милан намали нетната си загуба с повече от 30 процента до 66 милиона евро за 12-те месеца до юни тази година. Общите приходи се повишиха с 14 процента до 298 милиона евро заради увеличението на оборота в дните на мачовете, както и заради подписаните търговските и спонсорски контракти.
"Намираме се в период на бърз търговски растеж. Имаме дългогодишни отношения с "Емирейтс" и се надявам скоро да обявим новата сделка", каза изпълнителният директор Иван Газидис по време на онлайн брифинг.
Логото на превозвача от Обединените арабски емирства е изобразено върху фланелките, носени от "росонерите" от 2010 година.
Президентът Паоло Скарони каза пред репортери, че е уверен в намаляване на загубите на клуба, за да може потенциално да се стигне до печалба през предстоящата финансова година.
"Трябва да нахраним нашите фенове по целия свят с добро представяне в Шампионската лига, в противен случай ще имаме само 90-годишни привърженици", каза Скарони по време на годишното събрание на акционерите на клуба в сряда.
Милан продължава борбата да остане конкурентен на европейските си съперници. Приходите му от телевизионни права и реклами са значително по-малко от тези на клубовете от Висшата лига на Англия.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Снимки: Gettyimages