Оспорвани битки в част от сериите имаха възможност да гледат хилядите зрители, събрали се на възстановяването на писта „София” на пътния възел под Бояна.
За последно там имаше пистово състезание през 2009 година, а сега квалификациите и състезанията трябваше да бъдат събрани в един ден.
Заявки за участие подадоха 48 пилоти, а феновете имах възможност да гледат 4 състезателни серии.
В серия „Лада” победата спечели Дончо Дончев с Лада 2107, който след 14 обиколки победи Крум Крумов с Лада 21074 с половин секунда. Двамата стартираха от първа редица, като Крумов беше на полпозишън, след като записа най-добро време и в двете квалификации. В хода на състезанието двамата на няколко пъти си разменяха лидерството, но за последните обиколки начело на колоната остана Дончев. Трети завърши Цветелин Велков с Лада 2101.
В серия „Спорт” най-бърз беше Александър Антов с Хонда Сивик, който води от старта до финала и за 17 обиколки натрупа аванс от 20 секунди Йордан Методиев с Хонда Сивик и Александър Е. Димитров с Хонда Сивик. Най-сериозният съперник на първите трима за местата на подиума – Александър Й. Димитров с Хонда Сивик напусна състезанието заради технически проблем 2 обиколки преди финала, докато се бореше за второто място.
6-кратният шампион на България Иван Влъчков с Хонда Сивик стартира сезон 2022 с победа в серия „Туринг”. На финала Влъчков имаше аванс от почти 18 секунди пред съотборника си в Дамасцена Стоил Неков с Хонда Сивик, а трети завърши Деян Георгиев с Опел Астра.
17-те обиколки в последната серия – „Макси” се оказаха трудно изпитание за пилотите. На старта поведе стартиралият от втора позиция Калин Бенчев със Субару Импреза, който 12 обиколки, но отпадна заради повреда. Лидерството пое Пламен Ангелов с Фолксваген Голф, но обиколка по-късно и той спря. Така победата отиде при Филип Бояджиев с Мазда 323, следван от Александър Томов със Субару Импреза и Искрен Попов, също със Субару Импреза.
Преди началото на сериите в импровизирано състезание с идентични автомобили Субару Импреза STI участваха Петър Стойчев, Йордан Йовчев и Кубрат Пулев, като те промотираха социалното послание на надпреварата – „Пътят не е писта”.
Феновете имаха възможност да видят и демонстрации с автомобили от планинския шампионат, дрифт надпреварите, раликрос и автокрос, както и пилоти и машини, участващи и в шампионатите по мотоциклетизъм и картинг.
Снимки: Георги Павлов