Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Любовта не познава граници: bwin стартира нова кампания във връзка със своето партньорство с УЕФА и други национални спонсорства

Любовта не познава граници: bwin стартира нова кампания във връзка със своето партньорство с УЕФА и други национални спонсорства

- bwin и Accenture Song представят безграничната любов на феновете към футбола 
- Партньорството с турнирите на УЕФА спомага за укрепването на международната марка чрез кампания във всички регулирани пазари за спортни залагания 
- Истински футболни фенове говорят за любовта си към играта и за личните си фен преживявания 
- Кампанията може да се види от тази седмица по телевизията, онлайн и на футболните стадиони в цяла Европа

Футболните фенове със сигурност не пропускат нищо в момента. След рестарта на вътрешните първенства и купи през последните седмици най-важните клубни състезания в европейския футбол - Шампионската лига, Лига Европа и Лигата на конференциите, също вече започнаха.

Това е идеалният момент за bwin да активира своето партньорство с УЕФА и други нейни партньорства в Европа, включително Бундеслигата и клубовете Борусия (Дортмунд), Унион (Берлин), ФК Кьолн, ФК Санкт Паули и Динамо (Дрезден), за да се позиционира като “доставчикът на залагания на всички страстни футболни фенове от целия континент. Кампанията може да бъде видяна в цяла Европа в различни версии, направени за всяка отделна страна.

Вместо местни знаменитости или фиктивни герои, доставчикът на спортни залагания, в съответствие с позиционирането на своята марка, позволява на реални фенове да говорят искрено за своята страст към красивата игра. Те говорят със страст за всичко - от любовта си към любимия клуб, специалната емоция на пътуването до стадиона и големите и малки моменти от живота им като футболни фенове.

„Не си истински футболен фен само за 90 минути на стадиона, а денонощно – в кръчмата преди мача, на работа, у дома или на стотици километри в автобуса с привърженици. Това усещане за безусловна любов към клуба е в основата на новата кампания, направена чрез обичайния за bwin честен и открит подход”, казва Кристоф Билефелд, изпълнителен творчески директор в 14ft, спортното бизнес звено на Accenture Song, основано в началото на годината.

Щефан Хайлман, управляващ директор за Европа в bwin, добавя: „Със стартирането в на нашата нова кампания в цяла Европа, ние от bwin правим важна стъпка към единно международно позициониране на марката като основа за по-нататъшен растеж. Ние позиционираме нашата марка в най-добрата среда на националния и международен футбол, за да бъде видима за феновете навсякъде, където топката е в игра. Чрез партньорството с Лига Европа на УЕФА и новата Лига на конференциите, както и Бундеслигата и нашите клубни партньори, ние създадохме важна основа, с която да подчертаем нашата заявка като лидер на пазара по отношение на качество и отговорност. Чрез тази платформа, която включва и съответните партньорства в други страни, ние се стремим да достигнем до феновете в регулираните пазари за спортни залагания по целия свят.“

Кампанията - вече четвъртата подред, създадена в съвместно сътрудничество между bwin и Accenture Song, беше показвана по телевизията, онлайн и на много стадиони в цяла Европа от началото на състезанията на УЕФА. В допълнение към двата основни клипа, се използват и други версии, фокусирани върху различни характеристики на продуктите на bwin.

Кампанията е продуцирана от Modest Department и режисирана от Paul Herrmann, който преди това е отговарял за филми за adidas, Mercedes-Benz и Highsnobiety. За настоящата кампания той също снима заедно с Томас ван Гристен и Щефен Грап. Мотивите са използвани в различни формати и медии и изобразяват героите от клиповете, както и други футболни фенове по възможно най-автентичния начин.

Повече за bwin

Bwin е водещ доставчик на спортни залагания, казина, игри и покер онлайн и на мобилни устройства. Създадена е през 1998 г. и е придобита от Entain през март 2013 г. Entain plc (LSE: ENT) (бивш GVC Holdings plc) е компания от FTSE100 и е една от най-големите световни групи за спортни залагания и игри, работещи както онлайн, така и в търговията на дребно. Групата притежава обширно портфолио от утвърдени марки. Спортните марки включват bet.pt, bwin, Coral, Crystalbet, Eurobet, Ladbrokes, Neds и Sportingbet; Игровите марки включват CasinoClub, Foxy Bingo, Gala, Gioco Digitale, partypoker и PartyCasino.

Групата притежава собствена технология във всички свои основни продуктови вертикали и в допълнение към своите B2C операции предоставя услуги на редица клиенти на трети страни на база B2B. Уникалната технологична платформа на Групата също така дава право на BetMGM, съвместното предприятие, което оперира с MGM Resorts, за да се възползва от бързо регулиращия се пазар за спортни залагания и iGaming в САЩ. Ентайн е данъчно регистриран във Великобритания с лицензи в повече от 20 държави на пет континента. Ангажиментът на Групата за постигане на устойчивост и растеж се признава чрез

членството й в индексите FTSE4Good и DJSI ESG, които идентифицират компании, които отговарят на световно признатите стандарти за корпоративна отговорност.

За повече информация: https://entaingroup.com/

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти