Помните ли Маркус Ериксон, който беше пилот на Заубер във Формула 1? Шведът записа 97 старта във Формула 1, кара една година за Кейтърам и от 2015 до края на 2018 беше пилот на Заубер/Алфа Ромео. След това Маркус замина за Щатите, където се състезава в Индикар и тази година спечели „Инди 500”.
Шведът обаче продължава да следи внимателно какво се случва във Формула 1 и веднага след трусовете, предизвикани от Себастиан Фетел и Фернандо Алонсо даде прогнозата си за това как ще се подреди пазарът на пилоти за догодина.
И първото му предположение, че Оскар Пиастри няма да кара за Алпин догодина засега се оказва правилно с оглед на хаоса, настъпил от вчера насам във френския тим и изявленията относно бъдещето на австралиеца. Според Ериксон, догодина в Алпин ще гледаме Окон и Пиер Гасли, който сега е в Алфа Таури и има договор до края на 2023 с втория отбор на Ред Бул.
Обрат! Оскар Пиастри опроверга твърденията, че ще кара за Алпин догодина
Мястото на Гасли в Алфа Таури пък ще бъде заето от Мик Шумахер, който ще си партнира с Юки Цунода – това също е интересно, тъй като Мик е протеже на Ферари и е трудно да се прогнозира как Ред Бул ще го измъкне от тази програма.
Дениъл Рикардо може да отиде в Алпин?
Прогнозата за Макларън е лесна – Ландо Норис и Пиастри, в Алфа Ромео няма да има промени – Ботас и Джоу остават.
Стана ясно колко ще получава Алонсо в Астън Мартин
В Хаас би трябвало да очакваме идването на Дениъл Рикардо, поне според Ериксон, но това ще е сериозна крачка назад в кариерата на австралиеца, който вече обяви, че има договор с Макларън до края на 2023 и няма намерение да напуска.
Уилямс: Латифи остава до края на сезона
И последната изненада – шампионът във Формула Е и във Формула 2 преди това Ник де Врийс ще смени Никола Латифи в Уилямс, където ще си партнира с Алекс Албон.
В някои от предположенията на Маркус Ериксон има много логика, но да видим оттук нататък дали шведът ще се окаже прав.
Снимки: Gettyimages