Новият PEUGEOT 308 е финалист за Автомобил на годината в Европа 2022

Новият PEUGEOT 308 е финалист за Автомобил на годината в Европа 2022

Журито на „Автомобил на годината в Европа“ (COTY), представляващи 23 държави от континента, избраха новия PEUGEOT 308 хечбек и SW да продължи във финалната седмица, където ще се бори за голямата награда в конкурса. За пети път в последните девет години модел на PEUGEOT е сред финалистите. Новият 308, който носи новата емблема на марката, е изкусителен с дръзкия си и чувствен дизайн, с технологичността и ефикасността си. Гамата двигатели, включително два Plug-In Hybrid двигателя налични от лансирането, предоставя на клиентите силата да избора между електрифицирана и конвенционална версия. Скоро електрическа версия ще допълни гамата.

Без отделни категории и класове – победителят в Автомобил на годината 2022 ще бъде само един и ще бъде обявен на 28 февруари 2022 в Женева, Швейцария.

Новия PEUGEOT 308

С новия 308, PEUGEOT се присъединява към тесния кръг на финалисти за наградата „Автомобил на годината в Европа“ за пети път от 2013 г. PEUGEOT 208 бе избран в края на 2019 г. (победител през 2020 г.), 508 (хечбек и SW) в края на 2018 г., 3008 в края на 2016 г. (победител през 2017 г.) и предишното поколение на 308 (хечбек и SW) в края на 2013 г.(победител през 2014 г.).

Наградата „Автомобил на година в Европа“ е най-престижната в автомобилната индустрия. 61 члена на журито са от 23 различни европейски държави. Всеки от тях избира своите седем финалиста след първоначален вот измежду 39 номинирани конкурента. Списъкът с претендентите и финалистите може да бъде открит на сайта на „Автомобил на годината“ https://www.caroftheyear.org/.

Новият PEUGEOT 308 революционизира предложението в C сегмента. Над 24000 клиента са направила поръчка в Европа до края на октомври, 22% от които за Plug-in Hybrid версията.

Новият 308 привлича със своите динамични пропорции и архитектура, предлагайки повече място за пътниците на задния ред. Дизайнът му въплъщава ДНК-то на PEUGEOT с вертикални LED светлини отпред и следи от ноктите на лъва отзад. Неговият i-Cockpit® (компактен волан, цифров приборен панел на нивото на очите, централен сензорен екран с конфигурируеми бутони) и технологиите в помощ на водача са от последно поколение. В допълнение неговите зареждаеми хибридни (180 или 225 к.с.), бензинови или дизелови двигатели са изключително ефективни.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти