Ръководството на Барселона е постигнало договорка с финтех компанията Chiliz за нов спонсор на ръкава на фланелакта, съобщава вестник “Мундо Депортиво”.
Сделката все още не е обявена официално, но се очаква да бъде с продължителност до лятото на 2022-а и опция за допълнителен сезон. Chiliz е компания, която се занимава с технологии в света на спорта и е създател на платформите Fan Tokens и Socios.com, които вече са активно ползвани от феновете на клуба за връзка с тима и ръководството, дори и при взимането на важни решения. Двете страни започнаха партньорството си през февруари 2021-а година, когато подписаха първият си договор за партньорство, а сега то ще бъде разширено.
Тази спонсорска сделка трябва да запълни преднината, която бе оставена от Beko, които вече са спонсор единствено на тренировъчните екипи, за което плащатпо около 9 милиона евро на сезон. Източници на изданието съобщават, че договорите между Барселона и Chiliz са били подписани в четвъртък и петък, но официалното оповестяване е било отложено, за да не съвпадне с назначаването на Чави за нов треньор на каталунците.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.