Официалният бирен спонсор на UEFA EURO 2020™ - Heineken® предоставя допълнителни емоции и награди за феновете, като ги предизвика да подкрепят своите фаворити при всяка футболна среща. Мисията на Heineken® за UEFA EURO 2020™ е да покаже, че съперничествата от 90-те минути на терена обединяват почитателите на футбола в един силен отбор. Това е посланието и в кампанията на Heineken® - The Fan Rivalry, която предизвиква запалянковците да подкрепят любимия си отбор, като гласуват за избраната страна във всяка от срещите на https://www.heineken.com/bg/bg/thefanrivalry. Така феновете трупат точки, с които след края на първенството могат да превърнат победата в истински триумф с награди като хладилник, пълен с бира, два 65-инчови телевизора, 4 джаги и 8 надуваеми легла с лимитиран дизайн. Всяка седмица до края на футболните битки на лотариен принцип сред всички участващи, брандът раздава и комплекти стекове Heineken и Heineken 0.0.
За да бъде емоцията от дългоочакваното първенство максимална, Heineken® зарадва феновете от цялата страна и с втората си Национална консуматорска промоция. Дизайнът на етикета вдъхва нов живот на съперничествата, а под капачките се крият ненадминати награди. Heineken с лимитиран дизайн предоставя възможност за допълнителна подкрепа на любимия отбор чрез флаговете на 10 от държавите с едни от най-големите шансове да спечелят турнира, както и българското знаме за локална гордост. В подкрепа на феновете капачките от лимитираната серия амбалажни бутилки от 500 мл с UEFA EURO 2020™ дизайн, запалянковците могат да открият символа на първенството, който носи един от 202 000 кена, а уникалните кодове дават шанс за допълнителни 2021 футболни награди, сред които ваучери на стойност 1 000 лв. за техника, джаги, футболни топки, очила, чаши и охладители за кенове.
Като част от футболната традиция, само преди месец Heineken® реализира и кампанията „You are never watching alone” в подкрепа на UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2020/21. На страницата на бранда феновете се състезаваха за излъчване на финала на първенството на сградата срещу дома им или т.нар. „The Biggest Screen”. Мястото на излъчването на най-големия екран беше в Перник, като победителят беше избран след единодушно гласуване от публиката и журито на конкурса. Така българските фенове на футбола се събраха на живо, по един по-различен и разчупен начин, за да споделят футболната емоция заедно в компанията на Heineken. Повече за изживяването, можете да видите във видеото тук.