Peugeot представи новия 308 SW

Peugeot представи новия 308 SW

Peugeot представи напълно новия 308 SW, който се отличава със системи в помощ на полуавтономното шофиране от най-ново поколение за още по-голяма безопасност. 308 SW идва с няколко типа двигатели: зареждаеми хибриди (HYBRID 225 e-EAT8, HYBRID 180 e-EAT8), бензинови (PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6 и PureTech 130 S&S EAT8) и дизелови версии (BlueHdi 130 S&S BVM6 и BlueHdi 130 S&S EAT8).   ВПЕЧАТЛЯВАЩ   Новият PEUGEOT 308 SW е автомобил със силна индивидуалност, който въплъщава идеята за стила в услуга на функционалността. Той е проектиран да привлича погледа, като същевременно предлага товарен обем, пространство на борда и практичност. Междуосието е с 55 мм по-дълго от това на хечбека, което допринася за издължения силует и пространство отзад.   

При задната част на новия PEUGEOT 308 SW се запазва характерната форма на изразителните странични линии от новия PEUGEOT 308, които придават дълбочина на релефа с усещането, че автомобилът е притиснат към земята, което е ключът за неговата стойка. Дизайнът на страничното задно стъкло, което се снижава по-рязко спрямо линията на покрива, създава впечатление за промяна на материала чрез визуално уплътняване на цвета на каросерията, придавайки на новия PEUGEOT 308 SW особено динамичен силует за сегмента. Задната част съдържа ултратънките Full LED светлини на хечбека, но без свързващата ги черна лента. Вместо това новият PEUGEOT 308 SW се стреми да увеличи визуално каросерията, особено в областта на задната врата, за да отрази добавения обем и да привлече погледа към допълнителното пространство. Както при хечбека, задната част е проектирана да оптимизира движението на въздушния поток с цел аеродинамична ефективност. Лайстната на бронята е особено внушителна, тъй като действа като продължение на долните странични части подобно на аеродинамичен дефлектор, прекъсвайки въздушния поток, идващ от вратите. 

Отпред новият PEUGEOT 308 SW носи новото лого на PEUGEOT в изцяло посветената на него предна решетка. Присъствието му е подсилено от мотива на решетката, която постепенно се събира в него. Новият PEUGEOT 308 SW се възползва от високо ниво на аеродинамика с Cx от 0,277 и SCx от 0,618 м². Стилът на всички части на каросерията е оптимизиран (брони, панели на малките странични стъкла, дифузьор, колони на каросерията, огледала, кори под каросерията и т.н.). По същия начин дизайнът на колелата осигурява по-добра аеродинамика и допринася значително за ефикасността. Ползата е над 2 грама CO₂ в сравнение с предишната версия. Гумите на новия PEUGEOT 308 SW са с размери от 16 до 18 инча в категории Клас A и A+ за по-плавно движение, без да се нарушават изискванията на марката по отношение на образцово пътно поведение.   Ефективността е основно съображение в целия процес на разработка. Тази нова платформа спомага за намаляване на разхода на гориво и ограничава CO₂ емисиите на новия PEUGEOT 308 SW.   С цел по-добро поглъщане на вибрациите твърдостта на каросерията е оптимизирана чрез лепене на структурните елементи. Повече от всякога удоволствието от шофирането е в самото ДНК на този нов PEUGEOT 308 SW с образцово пътно поведение, върхов за гамата комфорт при шофиране, изключително удоволствие зад волана и перфектно управление в града с радиус на завой между бордюри от 10,68 м. 

Като най-емблематичните символи на Силата на избора на марката, 2 зареждаеми хибридни версии ще се предлагат в новия PEUGEOT 308 SW:   

HYBRID 225 e-EAT8 / 2 задвижващи колела / комбинация от двигател PureTech със 180 к.с. (132 kW) и електрически двигател с 81 kW, съчетани със скоростна кутия e-EAT8 / C0₂ емисии от 26 г/км и 100% електрически пробег от 59 км (съгласно протокола WLTP, който е в процес на одобрение), HYBRID 180 e-EAT8 / 2 задвижващи колела / комбинация от двигател PureTech със 150 к.с. (110 kW) и електрически двигател с 81 kW, съчетани със скоростна кутия e-EAT8 / C0₂ емисии от 25 г/км и 100% електрически пробег от 60 км (съгласно протокола WLTP, който е в процес на одобрение).

Литиево-йонната батерия е с капацитет 12,4 kWh, мощност 102 kW и са налични два вида бордови зарядни устройства, отговарящи на всички нужди и решения за зареждане на клиентите: 3,7 kW еднофазно зарядно устройство като стандартно оборудване и 7,4 kW еднофазно зарядно устройство като опция.   Прогнозните времена за зареждане са както следва: От Wall Box (32 A), 7,4 kW: пълно зареждане в рамките на 1 час и 55 мин. с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 7,4 kW От усилен контакт (16 A): пълно зареждане в рамките на 3 часа и 50 мин. с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW, От стандартен контакт (8 A): пълно зареждане в рамките на 7 часа и 05 мин. с еднофазно бордово зарядно устройство с мощност 3,7 kW, Новият PEUGEOT 308 SW се предлага със следните двигатели с вътрешно горене, с CO2 емисии от 115 г/км. 

Отговарящи на изискванията на стандарта Euro 6 и понастоящем в процес на одобрение съгласно протокола WLTP (Световна хармонизирана процедура за изпитване на леки превозни средства).   Бензинови, 3-цилиндрови двигатели с работен обем 1,2 л: PureTech 110 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8.   Дизелови, 4-цилиндрови двигатели с работен обем 1,5 л: BlueHdi 130 S&S BVM6 BlueHdi 130 S&S EAT8

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти