Приходите от телевизионна реклама са се увеличили с 20 процента за последната година. Това съобщи Испанската футболна лига. Увеличението се дължи най-вече на факта, че много повече хора ще гледат първенството по телевизията, отколкото на живо по стадионите след затварянето им заради пандемията от коронавирус.
За сезон 2020/21 Ла Лига има осигурени 110 милиона евро приходи от реклами, които ще се излъчват по време на срещите, каза Оскар Майо, директор по международното развитие.
"Компаниите като цяло намаляват разходите си за реклама, но голямата гледаемост спомага за увеличаването на приходите", коментира Майо. От Ла Лига изразиха очакване правата за излъчване за предстоящия сезон да достигнат 2,1 милиарда евро, а по-рано тази година бе отчетен ръст от 48 процента в гледаемостта на първенството. В някои страни като Белгия и Южна Африка това увеличение достигна до 200 процента.