Левски официално се върна към стар партньор за екипировката
Левски официално се върна към стар партньор за екипировката
12 юли 2020 | 09:35
27714
0
Официално ПФК Левски отново ще играе със спортна екипировка "Joma", научи Sportal.bg. Собствениците Наско Сираков и Тити Папазов подписаха тригодишен контракт с представителите на испанската фирма, която се завръща на стадион "Георги Аспарухов" след пауза от три сезона. Представител на спортния концерн е Иван Василев, който е собственик на Локомотив (София). Фирмата облича няколко тима в efbet Лига и националните отбори на България. Както е известно, "Joma" обличаше "сините" за първи път при 100-годишния юбилей - през 2014 година, като правеше това до лятото на 2017 година, когато тогавашният собственик на клуба Спас Русев се договори със Спорт Депо, за да може 26-кратните шампиони да играят с "Nike".
Настоящият втори най-голям акционер на "Герена" Тити Папазов тогава направи всичко възможно, за да не се стигне до съд от страна на "Joma", след като договорът им беше прекратен неправомерно. "Да, истина е! "Joma" отново ще облича Левски. Договорът е за три години, като беше подписан в петък. Всичко това благодарение на Тити Папазов. Именно той работи с нас, когато обличахме Левски за 100-годишния юбилей, когато бяха направени първите ексклузивни екипи за клуба. Той заяви, че има морален ангажимент към нас, след като през 2017 година дойде с Евгени Русев (синът на Спас Русев) да ни моли да не съдим клуба, когато имаха действащ договор с нас, а подписаха с друга фирма. Явно съдбата ни е такава, че все работим с Левски, когато има проблеми в клуба. Ние вярваме, че този голям клуб и страхотните му фенове, ще излязат съвсем скоро от тежката ситуация", коментира пред
Sportal.bg
Валентин Николов, изпълнителен директор на представителството на "Joma" в България.
На този етап в историята на 106-годишния клуб екипът на Левски за сезон 2014/2015 година е най-купуваният от феновете, като над 6000 фланелки бяха продадени само от клуба. Тогава върху създаването на екипировката работеха професионалисти от Фондация "Фонд 100 години Левски", в продължение на месеци, за да бъдат изпипани всякакви детайли, а много успешен бе и вторият екип. Както е известно, феновете приеха много добре това, че след повече от 50 години бе възстановен първоначалният екип на Левски, който е с жълто-червена окраска.
Интересен факт е, че представителите на "Joma" в България инвестираха 240 000 лева при юбилея на Левски, за да може да бъдат произведени фланелки на клуба, тъй като "сините" и тогава имаха финансови проблеми. По-интересното е, че след като бяха продадени екипите на стойност 500 000 лева, тогавашният изпълнителен директор на столичния гранд Константин Баждеков не възстанови първоначално инвестираната от представители на "Joma" сума, както беше уговорката, което доведе до напрежение между двете страни и трябваше Тодор Батков и Иво Тонев да се намесят.
"За съжаление, тази година няма да има ексклузивна фланелка за Левски, тъй като започнахме да говорим за договор преди месец, когато Наско Сираков пое клуба. Представителите на клуба избраха екипа, с който ще играят през сезон 2020/2021 година. Въпреки кратките срокове, тъй като договорът влезе в сила буквално преди два дни, очаквам до 15 дни първият тим на Левски да получи своята официална екипировка. Всичко е от последната колекция на "Joma" за 2020 година. Надявам се, че догодина ще имаме повече време и да направим нещо специално за феновете на "сините", които доказаха, че когато има нещо красиво, създадено специално за клуба, го купуват", заяви Николов.
На този етап няма яснота обаче кога феновете на Левски ще могат да купят от клубния магазин новия екип на "сините". Нещо, което ръководството се надява да се случи, когато стартира първенството на 7 август.
Напомняме, че за последните няколко месеца ПФК Левски вече има трети различен договор за спортна екипировка. Така след като имаше контракт със Спорт Депо, който трябваше да облича клуба с "Nike", до 2022 година, но беше прекратен предварително от бившите собственици на "сините". Декември миналата година беше подписан тригодишен договор с "Macron", който влезе в сила от първи юни тази година, но той също бе прекратен единствено по желание на настоящите собственици, които сега избраха "Joma".
Следвай ни:
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.