Гледай на живо

Лудогорец разгроми Хебър и на реванша - на живо с отзивите от Пазарджик след 0:5

Хамилтън имал уникален стил на каране

Хамилтън имал уникален стил на каране

От Бриджстоун са посъветвали отбора на Макларън-Мерцедес да предвиди стратегия с три спирания в бокса за Люис Хамилтън в днешното състезание за Гран при на Турция на пистата "Истабул Парк". Стилът на каране на Люис бил много специфичен и гумите му се износвали по различен начин от останалите пилоти. Хамилтън се класира на втора място в днешната Гран при на Турция, но межел да се бори и за победата. Британецът стартира от трета позиция, но бързо успя да стане втори след пилота на Ферари Фелипе Маса. Люис успяваше да поддържа скоростта на бразилеца и двамата се откъснаха напред. В 24-та обиколка двамата отново бяха на сантиметри един от друг и на 11-ти завой с много красива атака Люис поведе в състезанието. Изненадващо обаче от екипа на "Сребърните стрели" по препоръка от Бриджстоун заложили на стратегия с три стопа с която младият британец не успя да задържи позицията си и завърши втори.

"От Бриджстоун се притесняваха, че мога да имам проблеми с гумите, каквито имах и миналата година. И това не ни постави в много силна позиция преди състезанието", разкри британецът.

"Люис Хамилтън имаше специфичен проблем тук миналата година, няколко други пилоти също се оплкаваха през миналия сезон, затова през зимата променихме конструкцията на гумите и предоставихме новия вариант за всички състезания тази година. И никой не е имал повторно проблеми този сезон, с изключение на Люис. Пистата в Истанбул е специфична, заради движението обратно на часовниковата стрелка и по големите сили на притискене и ускорение за завоите (G-force). Той е един от пилотите, които може би със стила си на каране натоварва повече предната дясна гума", заяви говорител на Бриджстоун.

Затова от производителя са казали на Макларън колко време според тях е безопасно Хамилтън да кара и от тима решили да сложат още едно спиране като предпазна мярка. Люис едва ли ще има тези проблеми другата година, защото тогава във Формула 1 се завръщат гумите тип "слик" (без канали).

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg

 

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти